עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר

יונגר: "הכחולה הציעה בזמנו סכומים משמעותיים לגלנט והיום מנסה להגיד כמה הקבוצה לא שווה"

המנהל המיוחד לא נבהל מהתוצאות האחרונות של הקבוצה, ומבטיח כי הקבוצה תתחזק בחלון ההעברות של חודש ינואר. מתי יפורסם המכרז? "לא יודע אם בימים הקרובים, אבל גם לא שבועות", אמר יונגר, שייפגש היום לטענתו עם איש עסקים נוסף המתעניין בקבוצה

פורסם בתאריך: 4.12.18 16:10

בהפועל ממשיכים לחכות בכיליון עיניים לפרסום המכרז למכירת זכויות הניהול במועדון, כשמנגד המנהל המיוחד, עו"ד יצחק יונגר, ממשיך לבחון הצעות לרכישת זכויות הניהול וצפוי להיפגש היום (שלישי) עם איש עסקים נוסף שהביע התעניינות בקבוצה. ההצעה החתומה לה מצפה עו"ד יונגר טרם התקבלה, אך המפרק ציין כי הוא מנסה לקדם את הנושא ואותה הצעה אולי תיקח קצת זמן, אבל לא ירדה מן הפרק. עוד נודע כי מדובר באיש עסקים שאינו אוהד הקבוצה ובעבר לא היה לו כל קשר לכדורגל. לדברי יונגר, הפועל תצא בכל מקרה למכרז ובמידה וההצעה האמורה תתקבל, היא תהיה הצעת המינימום ולאחר מכן תהיה אפשרות לקבל הצעות גבוהות יותר.

המנהל המיוחד התייחס לפניית עמותת הכחולה לבית המשפט בדרישה להורות לו לפרסם את המכרז באופן מיידי. השופטת עירית וינברג-נוטוביץ אפשרה ליונגר להגיש תגובה לבקשה עד ליום שישי, בטרם תכריע. "נגיש תגובה לבית המשפט", אמר יונגר. "אני מכבד מאוד את האוהדים אבל צריך לזכור שעם כל הכבוד לרצון שלהם, התפקיד שלי הוא לדאוג בראש ובראשונה לנושים. העובדה היא שהם הציעו בזמנו סכומים משמעותיים מאוד לדורון גלנט והיום מנסים להגיד כמה הקבוצה לא שווה כסף ולמה הסכום הנמוך שהם מציעים הוא סכום ראוי. זה לגיטימי מבחינתם כי הם רוצים לשלם כמה שפחות, אבל אני חושב שזה פוגע ולא עוזר".

כך או אחרת, לא נראה שהשפל המקצועי, סכנת הירידה לליגה א' והצורך המיידי בחיזוק, צפויים לקדם או לאחר את פרסום המכרז. "אין לזה קשר", אמר עו"ד יונגר. "אני לא חושב שכסף הוא הבעיה וגם ככה יהיה כסף לחיזוק. אל תשכח שאם מחזקים גם משחררים שחקנים וכבר ברור לנו שיהיו מספר שחקנים שיעזבו לאחר שלא הוכיחו את עצמם. ברגע שאחד בא על חשבון השני לא צריך סכומים גדולים מאוד לחיזוק". ההערכות הן כי בהפועל ישקיעו בין 200-250 אלף שקלים על מנת לצרף שחקנים בחלון ההעברות שייפתח ב-8 בינואר.

עו"ד יונגר, מתי להערכתך יפורסם המכרז?
"אני מקווה שזה יקרה בזמן הקרוב. לא יודע אם ימים, אבל גם לא שבועות".

בשורה מאכזבת נוספת שקיבל השבוע עו"ד יונגר הגיעה מכונס הנכסים הרשמי, שהעביר לבית המשפט את תגובתו לבקשתו של יונגר לקבל שכר טרחה בגובה כ-137 אלף שקלים בתוספת מע"מ. כזכור, בקשתו של יונגר לשכר הטרחה לחודשים יולי – אוקטובר הורכבה מכ-91 אלף שקלים שמגיעים לו על פי דין בגין הכספים שגייס לתקציב הקבוצה, כאשר כ-45 אלף שקלים נוספים ביקש המפרק כשכר עבור "מאמץ מיוחד" שביצע לטענתו בתיק. "מהבקשה ודוח רואה החשבון עולה כי ברבעון הראשון של תקופת מינוי המנהל המיוחד הצטבר בקופת הפירוק סך של 2,437,225 שקלים", נכתב בתגובת כונס הנכסים הרשמי. "בהתאם לתקנות השכר בגין סכום זה זכאי המנהל המיוחד לשכר ניהול בסך 91,759 שקלים בתוספת מע"מ".

באשר לשכר עבור המאמץ המיוחד כתבו: "הכונס הרשמי ער לפועלו של המנהל המיוחד בהליך זה על נסיבותיו, אך הוא סבור כי יש לדון בסוגיית התוספת לשכר הטרחה בגין מאמץ מיוחד בסיום ההליך, כמקובל". לאחר תגובת כונס הנכסים הרשמי, השכר אותו עו"ד יונגר צפוי לקבל עבור שלושת החודשים הראשונים שלו בתפקיד הוא כ-107 אלף שקלים (כולל מע"מ), שמהווים כ-35 אלף שקלים בחודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    מר יונגר.תפסיק לימרוח מרגרינה על הלחם.טוב שאתה מודה שאתה דואג לנושים.ולא להפועל פ"ת.אתה היום כאן.ומחר במקום. אחר.מי שנשאר. עים הקבוצה זה האוהדים שבעיי האכזבות.אז קדימה ודבר לעניין.ותעשה מעשים לאוציא. את הקבוצה מהבוץ..לשם כך ניבחרתה להיות מפרק.ומנהל.ילהה לעבודה. שלא תפרק אותנו.

  2. כחול

    יום אחד זה יקרה
    בלי שנרגיש, משהו ישתנה
    משהו ירגע בנו, משהו יגע בנו
    ולא יהיה ממה לחשוש.

  3. כחולים וותיקים

    הכחולה.וכול האוהדים. אתם אנשיי מקלדת. רק כתבות. ואהשמות. למה אתם.וכולנו .לא יוצאים לשטח להביע מחאה.ולהפגין באופן חוקי.על כול העוול שהנחנו עוברים.והמועדון מיתפרק לנו בין היידים.תעשו מעשה.בואו נצה להפגין .עד שייסתדרו העניינים במועדון.בימננו מנענו דברים כאלה.באופן הפגנתי.וזה עזר

  4. אלון

    מר יונגר
    תמכור את הפועל ותפסיק לקשקש כל הזמן שטיות
    אתה מעביר את הזמן בכדי לקבל סכומי כסף עקב עבודתך מבלי להבין שהמועדון הזה הולך לתהום.
    כמה עצוב וכואב לאן הפועל פ"ת הגדולה הגיעה
    פשוט רגע עצוב

  5. רני

    להחזיר את נס זמיר גל צוריה רוני לבקוביץ להריץ שוב את רוי רונן להחזיר את עמירם שקלים והיינו עולים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר