רמי גרינברג, ההודעה שנשלחה לעו"ד יונגר, עו"ד יצחק יונגר. צילומים: זאב שטרן, צילום מסך, יח"צ
רמי גרינברג, ההודעה שנשלחה לעו"ד יונגר, עו"ד יצחק יונגר. צילומים: זאב שטרן, צילום מסך, יח"צ

יונגר: "פגישה בין רוכש פוטנציאלי לראש העיר נדחתה", גרינברג: "זה לא נכון"

האם אכן הייתה אמורה להתקיים פגישה בין רמי גרינברג לאיש עסקים המעוניין בהפועל? ראש העיר מכחיש ("מצידי שיבואו עכשיו"), אך המנהל המיוחד הציג הודעה שקיבל מלשכת ראש העיר בעניין. תרומה משמעותית עזרה לסגור את הגירעון במחלקת הנוער, מור שקד מאוכזב ממעמדו

פורסם בתאריך: 18.12.18 14:26

במסגרת התגובה אותה הגיש לבית המשפט בשבוע שעבר המנהל המיוחד של הפועל, עו"ד יצחק יונגר, בנוגע לבקשתה של הכחולה להוציא את המכרז למכירת המועדון באופן מיידי, ציין עו"ד יונגר כי פגישה שהייתה אמורה להתקיים בשבוע שעבר בין רוכש פוטנציאלי לבין ראש העיר, נדחתה על ידי לשכתו של גרינברג עקב לו"ז צפוף. אלא שבתגובה לשאלה שהפננו לראש העיר, מסר גרינברג כי הדבר לא נכון, וכי המנהל המיוחד לא העלה בפניו שם של רוכש ובטח שלא נקבעה פגישה שבוטלה על ידי לשכתו.

"מצידי שיבואו עכשיו", אמר ראש העיר בתגובה לדבריו של יונגר, שפרט לתגובתו לבית המשפט גם חזר על הדברים השבוע בשיחה עם "ספורט מלאבס". אלא שבתגובה לדבריו של גרינברג, הציג עו"ד יונגר הודעה שקיבל מלשכתו של ראש העיר ביום שני שעבר, בה אכן הועבר מסר כי פגישה בין יונגר לגרינברג נדחתה. תגובתו של גרינברג לצילום ההודעה טרם התקבלה.

בנושא אחר, השימוע לפני פיטורים של המנכ"ל גיא בלום נדחה בפעם השלישית, והמועד החדש לקיומו הוא מחר (רביעי). ביום שני (19:40, ראש הזהב) תארח הקבוצה את בני לוד בפתיחת הסיבוב השני. כזכור, המנוי לסיבוב הראשון אותו רכשו כ-500 אוהדי המועדון הסתיים, וכעת נותר לגלות האם יממשו האוהדים את איומם ולא יופיעו למשחקים לאחר שהקבוצה טרם יצאה למכרז.

במועדון לא מתכוונים לצאת במבצע מנויים כלשהו לחלק השני של העונה ומי שירכוש מנוי רגיל יזכה לקיזוז של 200 שקלים – עלות המנוי לסיבוב הראשון. בכל הקשור לתזרים המזומנים, הרי שנוצר גירעון לא פשוט בעקבות כמות נרשמים נמוכה במיוחד למחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של האגודה, אך לקראת חלון ההעברות מסתמן כי לא יהיה צורך לקצץ מתקציב הקבוצה הבוגרת, משום שתרומה משמעותית למחלקה הצעירה צפויה לסייע בכיסוי הגירעון. במועדון סרבו לציין את שמם של התורמים.

מי שמאוכזב לאחרונה ממעמדו הוא מור שקד, שלמרות שנחשב לאחד המנוסים והבכירים בסגל לא שותף בשלושת המשחקים האחרונים. לקראת מרמורק שקד דווקא תורגל בהרכב, אך נגרע ממנו ברגע האחרון. "הכל דינמי בכדורגל ועד ינואר דברים יכולים להשתנות לכאן ולכאן", אמרו בסביבתו של השחקן. "בסופו של דבר מור רוצה לשחק, אבל חשוב לו מאוד גם שהקבוצה תצבור נקודות. מור יודע לעשות את ההפרדה, יתאמן כרגיל וייתן את כל כולו, אבל אם יראה שהוא לא ברוטציה בחודש הקרוב ויקבל הצעה טובה, לגיטימי שהוא יעדיף קבוצה שתיתן לו דקות משחק". שקד עצמו בחר שלא להגיב לדברים.

מור שקד. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. כחול ותיק מבין דברים.יחיאל

    ראש עיר אוהד מכבי…מר יונגר.ניפגש עים אוהדיי מכבי.מיצתלם עים צעיף של מכבי.זה אומר הכול.וגם כתוב שחור על גביי לבן.שהפקידה דחתה את הפגישה. המבין יבין

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אף אחד.לא יכול להזיק .הו להיתנכל.להפועל. פ"ת.כי הפועל. זה כול פ"ת.וזה מותג.בעבר.בהובה.ובעתיד. הפועל זה כוח אדיר.ולא צריכים עזרה של שום רשות.להפועל יש את האנשים שמחזיקים אותה לכול אורך הדרך.בלי לקבץ נדבות מישום רשות.בהצלחה לכל. עשרות אלפי האוהדים המסורים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר