אירוע בר המצווה לילדי הפועל מחנה יהודה. צילום: זאב שטרן
אירוע בר המצווה לילדי הפועל מחנה יהודה. צילום: זאב שטרן

הפועל מחנה יהודה ערכה אירוע בר מצווה לילדי מחלקת הנוער: "המחנה חי, מחנך ובועט"

המועדון ערך אירוע מכובד ומרגש לשחקני קבוצות ילדים א' וב' של המועדון. באירוע נכחו גם יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ וראש העיר רמי גרינברג, שאמר: "הפועל מחנה יהודה היא לא עוד קבוצת כדורגל, היא מוסד פתח תקוואי"

פורסם בתאריך: 25.12.18 22:36

בעידן בו בכל הנוגע לספורט עוסקים בעיקר בתוצאות על כר הדשא, מגיעות להפועל מחנה יהודה מחמאות גדולות על אירוע בר המצווה שארגנה הערב (שלישי) לילדי מחלקת הנוער שלה. המועדון הצנוע, שקבוצת הבוגרים שלו משחקת בליגה א' דרום, המשיך את המסורת של קיום האירוע, שנערך הפעם באולם "הרקיע השביעי" בעיר.

חתני בר המצווה, שחקני קבוצות ילדים א' וב' של המועדון, זכו לאירוע מכובד עם מוזמנים רבים, בהם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, ראש העיר רמי גרינברג, יו"ר מרכז הפועל יורם אורנשטיין ושחקני עבר של המועדון. בהמשך עלה להופיע גם הזמר איתן מסורי. "הטקס נערך לסירוגין מזה 25 שנים והוא מהווה ביטוי מובהק לאהבתנו והערכתנו למאמציהם הרבים של הילדים לאורך עונת המשחקים, בשילוב עם ההישגים הלימודיים", אמר יו"ר המועדון אמנון מעבי.

"הטקס מהווה חלק אינטגרלי מהפעילות שלנו ומהמאמצים להפוך את השחקן לאדם שתורם לחברה הישראלית ולא רק לספורט", הוסיף מעבי. "חתני בר המצווה הם ממשיכי דרכם של שחקני המחנה המיתולוגיים. המחנה חי, מחנך ובועט". בהמשך סיפר מעבי על עבודות השיפוץ במגרשה של הקבוצה בשכונת מחנה יהודה והביע תקווה כי הוא יהיה מוכן למשחקים עוד העונה.

הרבה מעבר לכדורגל. צילום: זאב שטרן

ראש העיר, רמי גרינברג, הוסיף: "הפועל מחנה יהודה היא לא עוד קבוצת כדורגל, היא מוסד פתח תקוואי וחברתי, עם גוון של מורשת ומסורת ולא רק של כדורגל. הערב הזה מוכיח שמדובר במוסד, הרבה מעבר לקבוצה. זאת קבוצה שאנחנו גאים בה וגדל פה דור עתיד שרוצה להיות חלק מהדבר הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר