שחקני הפועל חוגגים את השער השני מול נוף הגליל
שחקני הפועל חוגגים את השער השני מול נוף הגליל

ניצחון ראשון בהכנה לעונה: 1:2 להפועל פ"ת על נוף הגליל (וידאו)

הכחולים הפכו את התוצאה אחרי שערים של עמית מזרחי ועומר בוארון. עוז פרץ ישב על הספסל אך לא שותף

פורסם בתאריך: 22.7.19 19:31

הפועל פתח תקוה השיגה היום (שני) את הניצחון הראשון שלה במשחקי ההכנה לעונה הבאה, כשגברה 1:2 על הפועל נוף הגליל, במשחק שנערך בחיפה. הרכש הטרי עוז פרץ ישב על הספסל אך לא שותף, בעוד שהבלם יעקב אבבה הגיע לצפות בקבוצה. אחרי שנסגרו תנאי השאלתו מהפועל חדרה, ינסו כעת הצדדים לגשר על הפערים, בתקווה שהשחקן יצטרף רשמית כבר בימים הקרובים. הבלם דמיטרו אנטין, שנבחן בקבוצה בשבועות האחרונים, שוחרר.

את המשחק, בדומה לשני משחקי האימון הקודמים, פתחה הפועל בצורה לא טובה, כאשר בדקה השישית יובל אבידור כבש מקרוב, 0:1 לנוף הגליל. בדקה ה-19 בן לוי מסר כדור נהדר לאמאדו סוקונה, שהוכשל על ידי השוער. עומר בוארון בעט את הפנדל לידיים של השוער, אך עמית מזרחי היה במקום וכבש מקרוב את השיוויון.

צפו בשער של עמית מזרחי:

בדקה ה-25 שוב היה זה בן לוי שהוריד עם הראש, ועומר בוארון בעט כדור נהדר מ-18 מטרים לרשת, 1:2 להפועל. הכחולים היו עדיפים על יריבתם ברוב שלבי המשחק, כאשר חוליית ההגנה נראתה יציבה יותר מהמשחקים הקודמים ונוף הגליל התקשתה להגיע למצבים.

בניגוד לשני המשחקים הקודמים, עמיר נוסבאום ערך את השינויים במחצית השנייה בהדרגתיות, כאשר פרט לפרץ גם גל אסולין ואיתי לוי לא שותפו במשחק. הפועל שלטה גם במחצית השנייה אך מיעטה לסכן את השער. לאורך כל שלבי המשחק שיחקה הפועל במערך של שלושה בלמים, מערך שבו אמורה הפועל לשחק בשלבים רבים של העונה.

ההרכב שפתח במשחק: ברק לוי, יוסף עוודי, ספיר יתח, דייויד אבידור, בר איבגי, רם לוי, נפתלי בלאי, עמית מזרחי, בן לוי, עומר בוארון, אמאדו סוקונה.

שותפו במחצית השנייה: מתן גושה, עדי נסה, נתי בנימין, ים בן יהודה, יקיר נתן ואופק אושר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    שוורצבום חסר.יוסיף אמון פילפל.ויינהל את המישחק.שחקן שמבשל גולים. מבקיע גולים מהקרנות.לא משחררים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר