גבע מרקוס, דרור שי
גבע מרקוס, דרור שי

גבע מרקוס עונה לדרור שי: "אמירותיו מצוצות מהאצבע, חברי העמותה אינם יכולים לישון בשקט"

שחקן העבר וחבר הדירקטוריון שהתפטר בשבוע שעבר החליט להגיב לדבריו של יו"ר הוועד המנהל של הכחולה: "איומו בתביעת דיבה חושף למעשה את האינטרס וטובתו האישית על חשבון טובת המועדון"

פורסם בתאריך: 3.11.19 14:51

גבע מרקוס, שהתפטר בסוף השבוע שעבר מתפקידו בדירקטוריון של עמותת הכחולה, בחר לשמור על זכות השתיקה בימים שלאחר מכן מתוך רצון שלא לפגוע או להזיק למועדון האהוב עליו. כך היה גם לאחר הפוסט הארוך שפרסם יו"ר הוועד המנהל, דרור שי, שהתפטר אף הוא מהדירקטוריון תוך העברת ביקורת נוקבת על תפקודו של מרקוס ואף רמז כי אליו התכוון שחקן העבר, כשטען שמישהו מנסה להשתלט על הפועל פתח תקוה בסגנון ארדואן.

היום (ראשון) החליט מרקוס כי הגיעו מים עד נפש וביקש להגיב לדברים בכתב ובאריכות: "דרור שי החליט להקדים תרופה למכה משום חששו כי יחשפו הדברים והמעשים שכלל אינם תואמים את רוח וחזון העמותה ונעשים בכל זאת במחשכים. מכיוון שכך, בחר לסלף את האמת ולהכפיש את שמי, כמו גם לערער את היושרה שלי אל מול האוהדים על ידי אמירת דברים לא נכונים ועריכת מצג שווא כאוות נפשו", כתב מרקוס. "כלל איני מפחד מתביעת דיבה, כדבריו. אמנם איומו חושף למעשה את האינטרס וטובתו האישית על חשבון טובת המועדון, והאמת שלא הייתי מעוניין לחשוף אפילו בפני חבריי שחקני העבר ובפני אלפי האוהדים מי הדמות שפועלת באופן קלוקל".

"לעצם אמירותיו והכרזותיו המצוצות מאצבעו של דרור, מסתבר שכנראה אינו מודע למה שבאמת קורה במועדון ומה יש לעשות בכדי להחזירו לימי העבר היפים (או שאינו בעל היכולת לביצוע הנדרש), או שמעוות במכוון את המציאות וחוטא לאמת בכדי להציג אותי באור שונה ולקבל את אהדת הקוראים. למען אלפי האוהדים של המועדון ולטובתו, אני מאוד מקווה כי האופציה השנייה היא הנכונה", הוסיף מרקוס, ועבר להתייחס לפרטי פרטים לטענותיו של שי. "דרור אמר כי התערבתי בנעשה במחלקת הנוער. כמי שעמד על כך שהקבוצה הבוגרת חייבת להתבסס על שחקני בית טובים ומוכשרים לאחר השבחת מחלקת הנוער, הרי שלמועדון אמור להיות רצון כי המחלקה תשגשג כפי שהיה בשנות ה-80 וה-90 וכפי שקורה אצל היריבה העירונית", עקץ. "משום מה, דרור לא מצא לנכון לשבץ דירקטור שאמון על המחלקה, למעט ד"ר שלומית גיא אשר למעשה עוסקת בבניית תכניות אסטרטגיות ומצוינות לטווח ארוך, אך אינה מטפלת בפן המקצועי באופן שוטף". מרקוס התייחס גם לעזיבתו של מאמן קבוצת הנוער, משה שפירא, שבינתיים מצליח בתפקידו החדש כמאמן קבוצת הנוער של מכבי הרצליה ואף מונה לעוזר המאמן של ערן קוליק בבוגרים. "אחד היעדים במחלקת הנוער הנו שימור מאמנים לתקופה ארוכה וכאשר עוזב מאמן לאחר מספר מועט של משחקים הרי שהיעד ושמו של המועדון נפגע, וזאת, אמרתי לכולם כולל רועי אלרום – יש למנוע. אלא משום שהמאמן המרה את פיו של רועי ולמרות שחזר בו מהתפטרותו, אולץ לדבוק בהודעתו השגויה. דרך אגב, אלון מאיה ודני בונדר סירבו בתוקף לאמן את קבוצת הנוער. מעניין מדוע".

אחד הדברים שהרתיחו את מרקוס נגע לדברים שכתב עליו שי, לפיהם "גבע מרקוס טרח להגיע למשחק של קבוצה במחלקת הנוער (לא קבוצת הנוער) ובאופן מדהים, הוא זיהה בן של עובד במועדון שמשחק ושאל למה קיבל דקות כאלו ואחרות. התנהגות שמזכירה תקופות אחרות".

"סילוף הדברים הבוטה בנוגע לשאלתי מעלה תהיות רבות: בן של עובד בכיר במועדון משחק בקבוצה בעוד אביו אינו יושב ביציע", כתב מרקוס. "רועי אמר לי בפירוש כי אסר על כך, קיים נוהל ברור בנושא והוא יטפל בעניין. לא הבעתי את חוות דעתי על השחקנים, המאמן או דקות המשחק של מי מהשחקנים או בנו של הבכיר, זהו שקר מוחלט ומכוון". עוד הוסיף כי "במהלך פגישת עבודה ביוזמת רועי, אותו בכיר במועדון איים בפירוש מילולית ובשפת גופו על עובד בכיר יותר, בעודו כפוף אליו באופן חלקי ואמר כי לאחר שיפטר את מאמן הנוער הוא יהיה היעד הבא. מדגיש שוב כי כל זאת בנוכחות רועי. כאשר שאלתי את רועי כיצד יטפל בעניין, ענה כי עברו רק שלושה שבועות והוא עדיין שוקל את תגובתו, והמבין יבין".

עם מינויו הוצג גבע כדירקטור האחראי על הקבוצה הבוגרת וכן על בניית תכניות ארוכות טווח. "מעניין מאוד מדוע לא ציין דרור כי החל מאוגוסט הינו שותף יחד עם רועי ועוד שתי אושיות מקצועיות במועדון בקבוצת וואטסאפ הדנה באופציות רכש והחלפת שחקנים, בעוד איני מיודע כלל", תמה מרקוס. "אם זו הפגנת הלויאליות והשקיפות, לכאורה, של יו"ר הוועד המנהל, הרי שכל חברי העמותה אינם יכולים לישון בשקט".

משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

משה שפירא. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

"דרור התנגד בכל תוקף לצירוף שחקני עבר מסיבותיו האישיות ואף לא רצה בשום תפקיד את איז'ו ויינר, מנהל במועדון בעל עשרות שנות ניסיון, בעודו מתרץ ומספר אמתלות שונות. הניכור לשחקני ופעילי עבר מעלה תהיות רבות, למה ומדוע דרור אינו מאפשר לבעלי ניסיון עשיר לתרום למועדון אלא מקרב רק את אנשי שלומו", מסכם גבע, שלא התרגש מהתפטרותו של שי ושלח מסר ברור לאוהדים: "שלא ישלו אתכם. הוועד המנהל הוא הבוחר את הדירקטורים, כך שעזיבת דרור את תפקידו כדירקטור והישארותו כיו"ר הוועד המנהל אינה משנה מאום. היררכית הוא עדיין משפיע או מקבל את ההחלטות בנוגע לגיוס דירקטור זה או אחר מדי שנה ולכן התפטרותו אינה מקדמת כהוא זה את השינוי הנדרש במועדון עם עבר מפואר ועתיד בלתי ידוע. מספיק עם ספינים תקשורתיים המסובבים  את כולם עם מילים יפות, האוהדים מעוניינים במעשים ושינויים שמניבים תוצאות".

דרור שי מסר בתגובה לדברים: "הסיפור עם גבע הוא כבר היסטוריה מבחינתי. אך בכדי לא לפגוע בכבודו של אדם, איז'ו וינר היה חבר הנהלה בהפועל פ"ת אשר עקב ניגוד אינטרסים עם עבודתו ביקש להשתחרר מהתפקיד וגבע הוכנס במקומו. איז'ו עדיין מייעץ למועדון ועוזר לנו רבות ורק שבוע שעבר הייתי איתו בפגישה עם ספונסר פוטנציאלי. אבל חבל לתת לעובדות לבלבל את האג'נדה. אם הייתי תובע את גבע דיבה אני מתחייב שכל שקל שהיה מגיע היה הולך למועדון, ככה אולי היה תורם משהו למועדון מעבר לניסיון שלו לסדר ג'ובים לחברים. כפי שכבר אמרתי בעבר, אני חוזר בשנית, אני מאחל לגבע בהצלחה בהמשך דרכו".

מהוועד המנהל של הכחולה נמסר בתגובה: "הוועד ביקש להיפגש עם גבע (ללא נוכחותו של דרור) ע״מ ללמוד ממנו את הסיבות להתפטרותו מהדירקטוריון. תגובה של גבע לבקשה הייתה ״מעט מידי ומאוחר מידי״. חבל שלבסוף גבע בחר להעלות את טענותיו קודם בעיתון ולא ישירות מול הועד, כמצופה ממי שהמועדון הוא בראש מעיינו. בכל מקרה הועד יבדוק את הטענות שהועלו ובמידה ואכן יימצאו לקויים הם יתוקנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחד שמכיר מקרוב

    עד מתי פרדי דוד תמשיך להרוס את המחלקה בגיבוי יוגב איטח
    אחד שומר על השני .
    לקח את המחלקה אחורה מקצועית והתנהלותית אבל העיקר שהילדים משחקים ….
    ניב טל אתה בובה על חוטים . פרדי עושה ממך צחוק . הוא יודע שיש לו גב של ספונסר שבלעדיו אין לכם זכות קיום ומרשה לעצמו לעשות מה שהוא רוצה
    ביזיון !!!!!!!!1

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר