איציק כהן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
איציק כהן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

מנהל מחלקת הנוער של הפועל לאוהד: "אנשים בזים לך, אתה פאתטי, לך ואל תחזור"

איציק כהן, שתחת אחריותו נמצאים מאות ילדים בהפועל פתח תקוה, התבטא בצורה חריפה נגד חבר הוועד המנהל של הכחולה לשעבר, דוד כהן, ואף הזכיר אירועי רפואי מעברו: "מקווה שהלב שלך יעמוד בזה". בהפועל פתח תקוה הגיבו: "עובדי המועדון לא צריכים להתבטא כך". איציק כהן: "מצטער שנגררתי, אך עומד מאחורי דברי". דוד כהן: "הנושא הועבר לטיפול משפטי"

פורסם בתאריך: 26.12.19 10:26

אם לא די באווירה הקשה השוררת בהפועל פתח תקוה ובקרב אוהדיה בעקבות המשבר המקצועי שפוקד את המועדון, נפתחה השבוע בפורום האוהדים בפייסבוק זירת התקוטטות חדשה. המשתתפים היו מנהל מחלקת הנוער של המועדון, איציק כהן, וחבר הוועד המנהל לשעבר, דוד כהן, שניהלו דין ודברים קשים, במסגרתם אף התבטא מנהל מחלקת הנוער בצורה קשה, שספק רב אם מכבדת דמות המובילה מחלקת נוער בת מאות ילדים.

במסגרת הדברים, איציק כהן כתב בפורום בו חברים מעל ל-4,000 חברים, בתגובה לדבריו של דוד כהן: "אני לא אתפטר וגם אדרוש העלאה בשכרי בסוף העונה. אם זה מפריע לך, אתה רשאי לאכול את עצמך בשקט. תעוף מהפורום הזה, תעשה לכולם טובה". עוד הוסיף מנהל מחלקת הנוער: "רוב החברים בפורום לא סובל אותך פה, אנשים לועגים לך. אנשים בזים לך. אתה פאתטי, משועמם, מתוסכל וממורמר. אני מחכה לרגע שתתחיל לאיים להרביץ לי, אוהדים לא שכחו מה עשית לפני שנים. אני מבקש ממך בשמי ובשם רבים מהמועדון, לך ואל תחזור".

דוד כהן, שטען מספר פעמים בפורום האוהדים כי הוועד המנהל בתקופתו קיבל החלטה לסיים את תפקידו של איציק כהן, כתב: "אני מתוסכל כי השאירו אחד כמוך בתפקיד כל כך חשוב למרות שאתה נכשלת. להרביץ לך? אני לא אלים. תתבייש לך, חבל שיונגר לא פיטר אותך. חבל שלמחרת ההתנהגות ההזויה והבזויה שלך בסירקין בכינוס העובדים לא פיטרו אותך. אתה כישלון של המערכת".

מנהל מחלקת הנוער המשיך להתבטא בצורה חריפה כלפיי חבר הוועד המנהל לשעבר, וכתב: "העיניים שלך הצרות הובילו אותך להתקף לב באשדוד. במקום ללמוד מזה ולהשתנות אתה רק החמרת את ההתנהגות שלך. נקווה שהלב שלך יעמוד בזה". על הדברים האלו כתב כהן: "ברגע שהזכרת אירוע רפואי אתה מבחינתי פח אשפה הכי גדול ביקום. אתה לא קיים יותר מבחינתי".

"פח אשפה יתווסף לתביעת לשון הרע, אשמח מאוד לא להיות קיים מבחינתך", הגיב איציק כהן. "אל תכניס אותי או תרמוז עליי בשום מילה שיוצא לך מהפה או מהידיים שלך. ההחלטה הכי טובה של הוועד הקודם זה שהצליחו לפלוט אותך מהוועד. אתה פוגע בשמי הטוב, ואתה מכנה אותי בשמות גנאי. גם אם תמחק את הפוסט זה לא יעזור, מחר בבוקר צילומי המסך האלו ילכו לעורך דין. הגיע הזמן שתשלם על הפגיעה בשמי הטוב ובמוניטין שלי".

בהמשך, התייחס מנהל מחלקת הנוער לאסיפה כללית שצפויה בקרוב לקיים הכחולה לחבריה, וטען כי במידה ודוד כהן, שאינו חבר עמותה כיום, יכנס אליה, האסיפה לא תתקיים: "אני מאוד מקווה שהכנס הוא לחברי עמותה בלבד, ולו בשל העובדה שלא נצטרך לראות שם את דוד. אם אתה תיכנס לא יהיה כנס. הבטחה שלי. גם אם צריך להוציא לך צו הרחקה ממני בגין הסתה פרועה נגדי אני אעשה את זה. אתה לא תהיה בכנס". יש לציין כי הודעותיו של איציק כהן נמחקו רק כעבור יומיים ולאחר פניית "ספורט מלאבס" לתגובה.

בהפועל פתח תקוה מסרו בתגובה לדברים: "הפועל פתח-תקוה מבהירה כי עובדי המועדון לא צריכים להתבטא כך, ולכן התגובות נמחקו על ידי איציק. עם זאת, האוהדים אינם יכולים להשתלח באופן אישי בעובדי המועדון, להכפישם ולהוציא דיבתם על ידי פרסום דברים שאינם נכונים נגדם. בטח לא אותו אוהד אשר מכפיש את איציק שוב ושוב במשך תקופה ארוכה. עובדי המועדון עושים לילות כימים על מנת להביא להצלחתו ופועלים רבות לטובת המועדון. האלימות אשר מתחילה ברשתות החברתיות מתגלגלת ליציעים ולמגרש ופוגעת בקבוצה ובמועדון כולו. אנחנו מועדון אוהדים שחרט על דגלו ערכים מאוד ברורים וכך אנו מתנהלים, לאוהדים בעלים יש היום אחריות גדולה על צורת ורמת השיח ועל האווירה מסביב ובתוך המועדון. המועדון יפעל בכל דרך להגן על עובדיו במקרים מסוג זה".

איציק כהן מסר בתגובה: "אין לי בעיה עם ביקורת עניינית ולגיטימית. דוד כהן מלכלך עליי על רקע אישי, ופוגע במוניטין שלי ובזמן הטוב שהרווחתי בעמל רב. בהתבטאויותיו כלפיי וגם כלפיי עובדים אחרים במועדון הוא חצה את כל הקווים האדומים, וזאת לא פעם ראשונה שזה קורה. הפורום הוא לא הבמה להתכתשויות, ומצטער שנגררתי לרמה הנמוכה שלו, אך יחד עם זאת עומד מאחורי דבריי. יש גבול להסתה שהוא מוביל נגדי על גבי פורום ובתוכו אוהדים, הורים, שחקנים וגם בעלים, כך שבנוסף לשמי הטוב הוא פוגע בי במקום עבודתי ופרנסתי. האוהדים, ההורים והשחקנים מכירים אותי ויודעים בדיוק מי אני, את האופן שבו אני מכבד את כולם, ואת הממלכתיות שבה אני מתבטא ופועל, אם מישהו מהם נפגע מהתבטאויותיי אני מתנצל".

דוד כהן מסר בתגובה: "עצוב לדעת שבמקום שמנהל מחלקת הנוער יעסוק אך ורק במצבה הקשה עד אנוש של המחלקה ובעיקר בקבוצת הנוער שבמשמרת שלו נמצאת במקום ששולח אותה לראשונה בתולדותיה לליגה שלישית, מוצא הוא זמן להגיב על פוסטים שאינם קשורים אליו. אזכור אירוע רפואי קשה ואישי ביותר, כחלק מתגובה שלו כלפיי רק מדרדר את ההתנהלות וההתנהגות שלו. המעשה חמור מבחינתי היות ומדובר באדם אשר ראוי לשמש דוגמא אישית למאות ילדים. מעבר לטיפול מיידי מחויב המציאות של הנהלת הקבוצה, הועבר הנושא לטיפול משפטי. בנוסף האיום המפורש שלו שבמידה ואגיע לאסיפה הכללית של הכחולה הוא ידאג שהיא לא תתקיים כלל, מסוכן מאוד היות ובמידה והאסיפה לא תתקיים עלול להישלל אישור הניהול התקין של העמותה, מה שיגרום להפסקת ההיתר לקבלת כספים מתורמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נועם

    איציק כהן יחתיכת סמרטוט שאלה של הזמן עד תעוף מהמועדון ניכשלת בכל דבר אפשרי במועדון הגיע הזמן להיות גבר ולהיתפטר אבל אתה קוקסינל ילד מיקלדת חולה כסף דברים חמורים רשמת נגד דוד כהן לא שהוא צדיק כל עוד אתה במערכת הבן שלי לא יתקרב להפועל אני ועוד כמה הורים שמאוכזבים מצורת הדיבור שלך בתור מנהל מחלקת הנוער אני בז לך אתה דוחה ומתנשא איכס !

  2. זיו

    לצערי כך נראה מועדון שעןבדיו מתבטאים בצורה נמוכה. ולא משנה מה הסיבה. עצוב מאוד…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר