עומר צלישר
עומר צלישר

צלישר ואוחיון צפויים לפתוח בהרכב הפועל פ"ת מחר, נאווי לא הורשה להתאמן

שני שחקני הרכש צפויים לתפוס את מקומם של עמית מזרחי ובר ירוחם. הכישרון הגדול של מחלקת הנוער עזב בדמעות את מתחם האימונים. קלמי סבן ישמש כעוזרו של מסאי דגו

פורסם בתאריך: 13.2.20 12:59

אחרי שלושה הפסדים רצופים, תנסה מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) הפועל פתח תקוה לעצור את ההתדרדרות בחלק התחתון של הטבלה, כשתארח את הפועל נוף הגליל. באימון המסכם של הקבוצה שנערך היום בצהריים, תרגל המאמן מסאי דגו את ההרכב שיפתח מחר, כאשר עומר צלישר ואלמוג אוחיון צפויים לפתוח לראשונה ב-11.

על פי התרגול, מי שיירדו לספסל הם בר ירוחם ועמית מזרחי, כאשר חוליית ההגנה תמשיך לכלול את בן לוי, רם לוי, יעקב אבבה ובר איבגי. המגן הימני ניב סרדל, שהגיע בשבוע שעבר, מתאמן עם הקבוצה אך לא צפוי לפתוח בהרכב. מי שמונה לתפקיד עוזרו של דגו הוא קלמי סבן, שהוקפץ מתפקיד דומה בקבוצת הנוער של המועדון, וימשיך לסייע לקבוצה של רון מרקוס.

עוד לפני האימון התרחש אירוע חריג, כאשר שחקן קבוצת הנוער, בר נאווי, שמסומן ככישרון הגדול של המועדון, עזב הבוקר בדמעות את מתחם האימונים לאחר שלא הורשה ליטול חלק באימון הבוגרים. חשוב להדגיש כי לנאווי הסדר לפיו הוא מתאמן עם הבוגרים פעמיים בשבוע. יום חמישי בדרך כלל אינו יום בו הוא מגיע לאימון, אך בשל זימונו של השחקן לאימוני נבחרת הנערים השבוע, הוא תיאם את הנושא עם אנשי הקבוצה. חרף הסיכום, עם הגיעו נקרא השחקן לשיחת נזיפה, בעקבותיה כאמור עזב את המקום כשהוא ממרר בבכי ומבלי שהוא מתאמן עם הקבוצה.

מהפועל פתח תקוה נמסר: "בר הגיע לאימון בגלל חוסר תיאום בין מנהלי הקבוצות. מאמן קבוצת הנוער רון מרקוס ביקש שהוא יתאמן היום עם הנוער, לכן התבקש בר לא להתאמן עם הבוגרים".

בר נאווי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בר נאווי. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קלף חזק ניב....

    ניב טל ומסאי דגו בתפקידם החדש לקבור את הפועל פ"ת. בר נוואי ורם לוי יהרסו ע'י שניהם.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר