התקרית בין שחקני הפועל לשחקני קטמון היום. צילום: לירון סובול
התקרית בין שחקני הפועל לשחקני קטמון היום. צילום: לירון סובול

צפו: תקרית אלימה בסיום המשחק בין קבוצות הנוער של הפועל פ"ת וקטמון

אירוע חמור התרחש היום בדקות הסיום של המשחק בו ניצחו הירושלמים 0:1. אחד משחקני קטמון הכה את אחד מההורים של שחקני הפועל וקילל הורה אחר. שלושה כרטיסים אדומים נשלפו, שניים מהם להפועל. מהפועל פ"ת נמסר: "בכוונתנו להגיש תלונה למשטרה נגד השחקן התוקף"

פורסם בתאריך: 15.2.20 18:53

תקרית חמורה מאוד התרחשה היום (שבת) בדקות הסיום של משחק קבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה מול הפועל קטמון בסירקין. הירושלמים ניצחו 0:1 את המשחק, אבל מה שייזכר מההתמודדות הוא האירוע האלים שנמשך דקות ארוכות, שלאחריו שרק השופט לסיום המשחק.

צפו בתקרית המלאה (שחקן קטמון תוקף את אחד מההורים ב-3:19 דקות)

צילום: בני לביא

בתוספת הזמן של המשחק דחף שחקן קטמון את אחד משחקני הפועל לכיוון הגדר וללא קשר לכדור, עבירה מכוערת שהובילה לעימות בין השחקנים על המגרש, סמוך לקו החוץ וליציע האוהדים. אחד מההורים של שחקני הפועל, שניסה להרגיע את הרוחות, ספג איומים וקללות מאחד משחקני קטמון, דבר שהוביל למהומה גדולה על הדשא וביציע, במהלכה הוחלפו מהלומות וקללות בין הצדדים, ואף נזרקו חפצים.

במסגרת המהומה, אותו שחקן של קטמון אף הכה הורה אחר של שחקן הפועל בחזהו, והתגרה נמשכה כאמור דקות ארוכות ללא התערבות של גורם חיצוני. לאחר מספר דקות של עימות מילולי ופיזי ומבלי שחודש שוב המשחק, שרק השופט לסיום, כאשר בהפועל הורחקו סיני לביא ואופק אושר, ובקטמון הורחק ליאור גלילי. למקום הוזמנה ניידת משטרה אך היא הגיעה לאחר שהאירוע הסתיים ומבלי שכבר הייתה דרושה התערבות.

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "הפועל פתח תקוה מגנה בכל תוקף את התקרית האלימה החריגה שהתרחשה במשחק הנוער נגד הפועל קטמון ירושלים. הנושא כולו נמצא בתחקיר מקיף של המועדון, כשכל מי שימצא אשם מאנשינו יעמוד לדין פנימי. מבדיקה ראשונית עלה שהאלימות שנקטו שחקני הפועל קטמון כנגד אוהדים והורים ביציע הביאו להלהטת הרוחות. אנו דורשים למצות את מלוא חומרת הדין עם שחקן קטמון שהכה הורה של שחקן הפועל פתח תקוה, ובמידה והתקרית לא מופיעה בדו"ח השיפוט המועדון יעביר את כלל החומר שברשותו כולל צילומי וידאו להתאחדות לכדורגל. בנוסף בכוונתנו להגיש תלונה למשטרה נגד השחקן. אנו קוראים גם להפועל קטמון לבצע תחקיר יסודי ומעמיק ולשתף אותנו בממצאיו, ואנו נפעל בדומה, וזאת לצורך מניעת מקרים כאלו בעתיד".

מהפועל קטמון נמסר: "צר לנו שכך הסתיים המשחק – אין מקום לאירועים מסוג זה במגרשי הכדורגל. ע״פ בדיקה ראשונית, כבר מפתיחת המשחק ספגו השחקנים שלנו קללות ויריקות מכיוון היציע של פתח תקווה. הארוע המדובר החל בעקבות הרחקת שחקן ונצחונה של הפועל קטמון ירושלים. במשחק נכחו מאמן הקבוצה הבוגרת והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ואנו נתחקר לעומק את הארוע במהלך השבוע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר