בר ירוחם. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
בר ירוחם. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בר ירוחם יפתח בהרכב הפועל פ"ת מול סכנין, רם לוי יעדר

הקשר, שירד לספסל בשבועות האחרונים, ישוב ל-11 על חשבונו של עוז פרץ המושעה. דגו ימשיך עם מערך של חמישה שחקנים בהגנה, כאשר נפתלי בלאי ימשיך כבלם

פורסם בתאריך: 20.2.20 11:51

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, תנסה הפועל פתח תקוה לצאת סוף סוף עם שלוש הנקודות, כשתארח מחר (שישי, 15:00, ראש הזהב) את בני סכנין. האורחת תגיע למשחק מהמקום השלישי, כשהיא מנסה להדביק את הפער מהשנייה, הפועל ראשון לציון. הפועל, מצידה, רחוקה חמש נקודות מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף העליון, ושש נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למבחנים.

מסאי דגו, שעדיין לא רשם ניצחון בקדנציה המחודשת, ימשיך עם מערך שלושת הבלמים איתו פתח ביום שלישי, למרות שהקפטן רם לוי הפצוע ימשיך להעדר. חוליית ההגנה תכלול את ניב סרדל ובר איבגי באגפים, כאשר את מרכז ההגנה יאיישו מתן גושה, יעקב אבבה ונפתלי בלאי.

שחקן נוסף שייעדר מהמשחק הוא עוז פרץ, שמושעה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מי שאמור לפתוח במקומו הוא בר ירוחם, כאשר אלמוג אוחיון, שחוזר מהשעיה, צפוי לפתוח על הספסל.

הרכב משוער: ברק לוי, ניב סרדל, יעקב אבבה, מתן גושה, נפתלי בלאי, בר איבגי, עומר צלישר, דניאל שוורצבוים, בר ירוחם, עומר בוארון, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר