נפתלי בלאי ויעקב אבבה. צילום: זאב שטרן
נפתלי בלאי ויעקב אבבה. צילום: זאב שטרן

הפועל פ"ת מתכוננת לרמת גן: רם לוי יחזור להרכב, בלאי צפוי לפתוח כמגן שמאלי

הקפטן ערך היום אימון מלא וישוב מחר למרכז ההגנה, בר איבגי צפוי לרדת לספסל. עוז פרץ יפתח ב-11 על חשבונו של בר ירוחם

פורסם בתאריך: 27.2.20 14:20

כשהיא אחרי שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון וכשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לחלוקה בין הפלייאוף העליון לתחתון, תתארח מחר (שישי, 15:00, אצטדיון רמת גן) הפועל פתח תקוה אצל הפועל רמת גן, שנמצאת במקום התשיעי, שני מקומות מעל הפועל, כאשר ארבע נקודות מפרידות בין הקבוצות.

למרות הפציעות המרובות מהן סבלה הקבוצה בשבועות האחרונים, לרשות מסאי דגו צפוי לעמוד מחר סגל מלא, כאשר גם הקפטן רם לוי ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. ב-11 של הפועל צפויים להיות מחר שני שינויים, כאשר נפתלי בלאי יוסט לעמדת המגן השמאלי על חשבון בר איבגי שיירד לספסל, ועוז פרץ יחזור להרכב על חשבונו של בר ירוחם.

בנושא אחר, אתמול התקיים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל הדיון בנוגע לאירועים האלימים במשחק הנוער בין הפועל להפועל קטמון לפני כשבועיים. קפטן הפועל, אופק אושר, זוכה מסעיף של תקיפת שופט אך הורשע בסעיף של העלבת שופט המשחק והורחק לשלושה משחקים, כאשר את הראשון שבהם כבר ריצה במשחק הגביע מול סכנין באמצע השבוע. שחקן נוסף של הפועל, סיני לביא הורחק לחמישה משחקים. הפועל וקטמון ספגו קנס של 2,500 שקלים כל אחת. שלושה שחקנים של קטמון הורחקו ל-4-5 משחקים.

הרכב משוער: ברק לוי, ניב סרדל, יעקב אבבה, רם לוי, מתן גושה, נפתלי בלאי, עומר צלישר, דניאל שוורצבוים, עומר בוארון, עוז פרץ, בנג'מין קוקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר