אוהדי הפועל פתח תקוה ברמת גן (למצולמים אין קשר לכתבה). צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל פתח תקוה ברמת גן (למצולמים אין קשר לכתבה). צילום סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

התקרית האלימה ברמת גן: אוהד הפועל החשוד בתקיפתו של בן עמי שוחרר ממעצר

למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של יוסי מרדכי בחמישה ימים, החליטה שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה אופיר כתבי-ריבלין, לשחררו בתנאים מגבילים. "מסרטון האירוע עולה, על פניו, כי אף המתלונן עצמו נקט באלימות מסוימת ויזם את הדין ודברים שהתפתחו לכדי אלימות", כתב השופטת בהחלטתה

פורסם בתאריך: 5.3.20 16:18

בית משפט השלום בפתח תקוה שחרר היום (חמישי) את יוסי מרדכי, אוהד הפועל שנעצר אתמול בחשד לתקיפתו של חבר הוועד המנהל של הכחולה, חזי בן עמי, במשחק מול הפועל רמת גן ביום שישי. בן עמי, שאושפז למשך מספר ימים בבית החולים בילינסון בעקבות המקרה עם פגיעה בעינו, הגיש תלונה במשטרה נגד מרדכי, והאחרון נעצר אתמול בחשד לביצוע עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של מרדכי בחמישה ימים, אלא שהשופטת אופיר כתבי-ריבלין החליטה לשחרר את מרדכי בתנאים מגבילים – הרחקה ל-30 יום ממגרשי הכדורגל, הרחקה מבן עמי למשך 30 יום, ואי יצירת קשר עם המעורבים בחקירה בעשרת הימים הקרובים.

נציג המשטרה בדיון, רס"ב/עו"ד שלומי חנניה, אמר: "אנו רואים את האירוע בחומרה, החבלה חמורה והמתלונן נזקק לטיפול רפואי בבית החולים והוא מאושפז עד עתה". בא כוחו של מרדכי, עו"ד קובי בן שעיה, טען כי תוצאתו של האירוע אינה מכתיבה את בקשת המשטרה וביקש לשחרר את מרדכי ממעצר.

השופטת כתבי-ריבלין לא קיבלה את בקשת המשטרה, כאמור, וכתבה בהחלטתה: "עיינתי בחומר החקירה וכן צפיתי בסרטון האירוע ממנו עולה, על פניו, כי אף המתלונן עצמו נקט באלימות מסוימת ויזם את הדין ודברים שהתפתחו לכדי אלימות. בנסיבות אלה, ובשים לב שספק רב אם פעולות החקירה שנותרו לביצוע הינן בנות שיבוש נוכח הסרטון אשר מתעד את האירוע, הגעתי לכלל מסקנה כי ניתן לבצע את פעולות החקירה גם כאשר החשוד שוהה בתנאים מגבילים".

עו"ד קובי בן שעיה

עו"ד קובי בן שעיה

לאחר הדיון, אמר עורך דינו של מרדכי, קובי בן שעיה: "צפייה בסרטון האירוע אינה משאירה מקום לספק, מהסרטון עולה בברור כי מי שיזם את אירוע האלימות הינו המתלונן ולא מרשי". תגובה מטעמו של חזי בן עמי לא נמסרה ותתווסף לכתבה לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר