אוהדי הפועל במשחק מול רמת גן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
אוהדי הפועל במשחק מול רמת גן. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

סוער בכחולה: דרור שי וחזי בן עמי התפטרו מהוועד המנהל

השניים הודיעו בימים האחרונים על עזיבתם המידית, זכר לאירועים האלימים במשחק מול הפועל רמת גן. עזיבתו של בן עמי מותירה חלל גדול בלב הפעילות של העמותה, שנותרה כעת עם ארבעה חברים בלבד בוועד המנהל

פורסם בתאריך: 9.3.20 13:43

למרות שעברו עשרה ימים מאז התקרית האלימה ביציעי אצטדיון רמת גן, במהלך הניצחון של הפועל פתח תקוה על הפועל רמת גן, הרוחות בעמותת הכחולה עדיין סוערות. בסוף השבוע הודיע חבר הוועד המנהל ואחד ממייסדי העמותה, חזי בן עמי, על התפטרותו המיידית מהוועד המנהל, והיום הודיע היו"ר, דרור שי, על התפטרותו מהוועד. שי לא פירט בהודעתו את הסיבה להתפטרותו, כאשר נותרו עד לבחירות לוועד המנהל רק כחודש. כעת נותרו בוועד המנהל, שאמור למנות שבעה חברים, ארבעה חברים בלבד.

כזכור, במהלך התקרית בן עמי ניסה להוריד דגל שהסתיר לו ולמספר אוהדים נוספים ביציע, וכמה שניות לאחר שניסה לעשות זאת, ספג מכה בפניו מאוהד הקבוצה, יוסי מרדכי. בן עמי התלונן במשטרה, ומרדכי נעצר ושוחרר בהמשך בתנאים מגבילים, כאשר שופטת בית משפט השלום ציינה כי "אף המתלונן (בן עמי, א"ב) עצמו נקט באלימות מסוימת ויזם את הדין ודברים שהתפתחו לכדי אלימות".

חזי בן עמי. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

חזי בן עמי. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל

יש לציין כי התפטרותו של בן עמי מותירה חלל גדול בלב הפעילות של הכחולה, שלא ברור כיצד יוכלו בעמותה למלא, שכן מדובר בין השאר בבעל זכות חתימה בחשבונות הבנק של המועדון, מי שאחראי על טיפול במשכורות וכן האיש שטיפל בנושא הקמת הבית להפועל. עם זאת, יודגש כי בכל מקרה בן עמי לא יכול היה להמשיך בתפקידו הנוכחי כחבר הוועד המנהל, שכן הוא מכהן בתפקיד שלוש שנים ברציפות ועל פי תקנון העמותה לא יכול להתמודד לקדנציה נוספת.

מעבר להתפטרותו של בן עמי, הדיונים הפנימיים בעמותה בימים האחרונים היו לא פשוטים בחלקם. עיקר הטענות של הפעילים נוגעות לדרך הטיפול של העמותה בארגון החזית הכחולה, אשר מרדכי מזוהה עימה. "בלב כבד, אני מחזיר את המנדט שניתן לי מחברי העמותה ומאחל בהצלחה לועד החדש שיבחר ולדירקטוריון המכהן", כתב שי. "אני מפסיק את פעילותי באופן מיידי, יחד עם זאת אמשיך לחתום על מה שאתבקש עד להחלפתי כמורשה חתימה בעמותה, אך לא יאוחר מיום 31/3/2021".

דרור שי

דרור שי

יש לציין כי המועדון פרסם בשבוע שעבר תכנית למניעת אלימות, אותה בנתה חברת הדירקטוריון ד"ר שלומית גיא, שהתמחתה בנושא, וכמו כן הוקצה תקציב על ידי העמותה לגיוס של איש מקצוע בשכר שיהיה אחראי על נושא הטיפול באלימות במועדון.

חבר הוועד המנהל ואחד הפעילים המרכזיים בחזית הכחולה, גל רזינסקי, אמר בעקבות המקרה ועוד לפני התפטרותם של השניים: "אני מאחל החלמה מהירה לחזי בן עמי, איש יקר למועדון ולמערכת. צר לי מאוד על התוצאה של מה שקרה, ואני בטוח שאיש ביציע לא התכוון לכך. אני מקדם בתקופה האחרונה שיח אמיץ עם חברת הדירקטוריון, ד"ר שלומית גיא, כדי למנוע מקרי אלימות וכמובן שאנחנו מגנים כל מקרה כזה בתוקף".

עוד הוסיף רזינסקי כי "יש חוסר סבלנות כללי ביציע כלפי המועדון והצלחתו או אי הצלחתו. היציע אמנם מורכב מדעות שונות מגוונות, אבל הקהל בכללותו צריך לגלות סובלנות הן ביציע והן ברשתות החברתיות. בהפועל יש קהילת חמה ותומכת שצריכה לשגשג ולהוביל את הקבוצה קדימה. יש במועדון ילדים צעירים במחלקת הנוער שמגיעים לעודד, וחובה על כל אחד מאיתנו לשמור על איפוק בתגובות במהלך המשחק ולאחריו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר