הפועל בני פתח תקוה בכדורסל נשים. צילום: קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל נשים
הפועל בני פתח תקוה בכדורסל נשים. צילום: קובי אליהו, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל נשים

ליגת הנשים הוקפאה, הפועל בני פתח תקוה נשארה בליגת העל

מנהלת הליגה החליטה לסיים את העונה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות. הירידות הוקפאו והפועל בני, שסיימה אחרונה, שרדה. המנכ"ל גיל סלע: "מדובר בבשורה משמחת, גם אם בדרך הזו"

פורסם בתאריך: 15.3.20 16:50

קבוצת כדורסל הנשים של הפועל בני פתח תקוה תשחק גם בעונה הבאה בליגת העל, זאת למרות שנשרה בתום העונה לליגת המשנה. בתום דיון מיוחד ובעקבות הוראות השעה של משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט, החליטה היום (ראשון) מנהלת ליגת העל לנשים, בראשות היו"ר הילה קניסטר בר דוד, להקפיא את עונת המשחקים 2019/2020 ולסיים את פעילותה לאלתר. ההחלטה התקבלה בדיון משותף עם ראשי איגוד הכדורסל בהשתתפות היו"ר עמירם הלוי, המנכ"ל יעקב בן שושן והגזבר נאור גלילי, ובהסכמה טלפונית עם ראשי קבוצות ליגת העל. ההחלטה נפלה מתוך דאגה ואחריות לבריאות השחקניות, המאמנים והצוותים המקצועיים.

הקבוצה שסיימה במקום הראשון בטבלת הליגה בתום שלושת הסיבובים, מכבי עירוני רמת גן, הוכרזה כאלופת המדינה לעונת 2019/2020 וסגניתה היא מכבי בנות אשדוד. כאמור, גם לגבי היורדת לליגה הלאומית הוחלט על הקפאה והפועל בני פתח תקוה תישאר בליגה עונה נוספת. עוד סוכם כי הקבוצה שתסיים במקום הראשון בליגה הלאומית תהיה זכאית לשחק בעונה הבאה בליגת העל, ואם אכן תצטרף יהיו בליגת העל לנשים בכדורסל 11 קבוצות. "זו בשורה משמחת, גם אם בדרך הזו, ואני תמיד מנסה לשאוף למעלה", הגיב המנכ"ל גיל סלע. "יחד עם זאת, המצב לא פשוט, יש לזה לא מעט השלכות וכולנו צריכים להיערך מחדש,  אם כי כרגע לא ברור בכלל מה יהיה עם הכדורסל".

זאת ועוד, מנהלת ליגת העל לנשים תמליץ בפני הנהלת איגוד הכדורסל לקיים את משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים שהיו אמורים להתקיים השבוע, בחודש נובמבר 2020, עם תחילתה של עונת המשחקים הבאה. אשר לנושא השכר, סיכמה בר דוד עם ניר אלון, יו"ר ארגון השחקנים והשחקניות, כי השחקניות הישראליות יצאו לחופשה ללא תשלום בגלל הסיום המוקדם של העונה, זאת כדי שיוכלו לקבל את החזר שכרם עד סוף העונה מהביטוח הלאומי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר