אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

גורמים בכחולה טוענים: "אם ההצבעה לשינוי התקנון לא תעבור, עלולות להיות השלכות חמורות להפועל פ"ת"

בעמותת האוהדים מודאגים מאוד מקצב ההצבעה באתר הכחולה לאישור השינויים בתקנון. במידה ו-538 חברים לא יצביעו בעד שינוי התקנון, המסדיר את סמכויות הדירקטוריון, טוענים בעמותה כי ספונסרים עלולים לעזוב

פורסם בתאריך: 2.4.20 10:52

אם חשבתם שהכדורגל לא מעורר עניין בימי הקורונה, אז לפחות בכל הקשור לאוהדי הפועל פתח תקוה מתברר שוב שאין רגע דל, גם בזמן מגיפה עולמית. הרוחות בעמותת הכחולה סוערות ב-48 השעות האחרונות מאז הפרסום על פסילתו של חבר הוועד המנהל גל רזינסקי מלהתמודד בבחירות לוועד שיתקיימו ביום ראשון, כאשר הוויכוחים בפורום האוהדים ובקבוצות הוואסטאפ רק ליבו את הסוגיה.

בעוד שהפוקוס של האוהדים נמצא במריבות ברשתות החברתיות, בכחולה טוענים כי הסוגיה החשובה שנמצאת על הפרק בשעות אלו היא ההצבעה המתקיימת באתר העמותה לשינוי התקנון. במסגרת השינויים שמעוניינים בעמותה להכניס לתקנון, מוסדרות הסמכויות של הדירקטוריון שאויש מחדש בתקופה האחרונה, בניגוד למצב עד היום שבו מרבית הסמכויות היו בידי הוועד המנהל.

על פי תקנון רשם העמותות, בכדי שהשינויים יאושרו דרוש רוב של לפחות 51 אחוזים מחברי העמותה, כאשר במצבת החברים הנוכחית של העמותה מדובר על 538 חברים שיצביעו בעד. נכון למועד כתיבת שורות אלו, שיעור ההצבעה עמד על 23 אחוזים בלבד (247 מצביעים), רחוק מאוד מהיעד של אנשי העמותה, כאשר ההצבעה תסתיים היום (חמישי) ב-22:00.

גורמים בעמותת האוהדים טוענים כי אישור השינויים הוא דבר קריטי לעתידה הכלכלי של הפועל פתח תקוה, מכיוון שמספר ספונסרים של המועדון הודיעו כי ישקלו להפסיק את תמיכתם במידה והדירקטוריון לא יקבל סמכויות משמעותיות להשפיע על התנהלות המועדון, בניגוד למצב הדברים בעונה הנוכחית.

"הרבה אוהדים מאבדים עניין בגלל מגיפת הקורונה והוויכוחים המכוערים בין האוהדים", אמר גורם בעמותה. "אבל הם חייבים להבין את החשיבות של ההצבעה הזאת. אם חלוקת הסמכויות תישאר כפי שהייתה בעונה הנוכחית, קיים סיכוי סביר שנמצא את עצמנו בעונה הבאה במצב כלכלי גרוע עוד יותר מזה שהיינו בו העונה, עלולות להיות לזה השלכות חמורות. הספונסרים שלנו לא מוכנים לקבל עוד עונה עם התנהלות דומה, הם דורשים שאנשי מקצוע בלבד יקבלו את ההחלטות במועדון".

גורם נוסף בכחולה הוסיף: "האוהדים חייבים להבין שבעידן החדש של הפועל יש לנו אחריות, והמינימום הוא להצביע דרך האתר בהצבעות של העמותה. אם בסופו של דבר ההצבעה לא תעבור כי אנשים יתנגדו לשינויים עניינית, זה בסדר גמור כי זו דמוקרטיה, אבל מצב שבו השינויים לא יאושרו בגלל שלא מספיק חברי עמותה השתתפו בהצבעה יהיה דבר מאכזב מאוד, ומסר מדאיג לאנשים שתומכים בנו כלכלית".

לכניסה לעמוד ההצבעה לחצו כאן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר