קבוצת נערים ב' של הפועל. צילום באדיבות מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה
קבוצת נערים ב' של הפועל. צילום באדיבות מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה

קבוצת נערים ב' של הפועל פ"ת עלתה לליגת העל, הנוער שרד בלאומית

בשורות מצוינות לאנשי הפועל, אחרי שההתאחדות לכדורגל החליטה על סיום הליגות במחלקות הנוער, כאשר הוחלט שהכחולים, שהיו במקום הראשון לפני פגרת הקורונה, ישחקו בעונה הבאה בליגה הבכירה

פורסם בתאריך: 13.4.20 15:18

בעיצומה של תקופה לא פשוטה גם עבור מועדוני הכדורגל, קיבלה היום (שני) הפועל פתח תקוה בשורה נהדרת, לפיה קבוצת נערים ב' (שנתון 2004) של המועדון הוכרזה כאלופת המחוז הדרומי של הליגה הלאומית, ולפיכך תשחק בעונה הבאה בליגת העל.

בליגות הנערים, כאשר קבוצה מעפילה לליגת העל, הדבר מוביל לכך שהשנתון הבא, זה ששיחק העונה בגיל נערים ג' ובעונה הבאה בנערים ב', ישחק בליגת העל. קבוצת נערים ב' מהשנה, תשחק בעונה הבאה בליגה השנייה לנערים א'. עוד בעקבות אותה החלטה, קבוצת הנוער של המועדון, שהייתה בסכנת ירידה לליגה השלישית, תשחק גם בעונה הבאה בליגת המשנה, בעוד שקבוצת נערים א', שהיה לה עדיין סיכוי להשתחל לשני המקומות הראשונים, תשחק בעונה הבאה גם כן בליגה השנייה.

במועדון היה חשש גדול בימים האחרונים כי יוחלט על ביטול העולות מליגות הנערים, וכך אכן הסתמן בתקופה האחרונה, אך ההחלטה התהפכה ובעקבותיה אחרי מספר שנים סוף סוף תשחק קבוצה במחלקת הנוער של הפועל בליגת העל.

לפני פגרת הקורונה, דורגה הפועל במקום הראשון בטבלה עם 55 נקודות, חמש נקודות יותר מיריבותיה ראשון לציון והפועל הרצליה במקומות השני והשלישי. את הקבוצה אימן ארז קורן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בר

    להזכיר גם שנערים ב המצוינת של הפועל
    הגיעו לשלב רבע גמר גביע המדינה.
    נערים א ניה להם סיכוי סביר למקום שני וזה פגע בהם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר