קבוצת נערים ב' של הפועל מחנה יהודה. צילום באדיבות הפועל מחנה יהודה
קבוצת נערים ב' של הפועל מחנה יהודה. צילום באדיבות הפועל מחנה יהודה

קבוצת נערים ב' של מחנה יהודה עלתה ליגה: "תהיה חגיגה קבוצתית בזום"

סיום העונה בליגות הנוער בעקבות משבר הקורונה הביא איתו בשורה טובה לקבוצת שנתון 2004 של מחנה יהודה, שהוכתרה כאלופה ועלתה לליגה השנייה. "לא כך רצינו לחגוג וכמובן שלא בנסיבות האלה, אבל החבר'ה נתנו עונה אדירה", אמר המאמן שחר סיידוף

פורסם בתאריך: 17.4.20 11:53

נקודת אור באווירה המעופשת של הקורונה הגיעה השבוע עם הכתרת האלופות בגילאים הצעירים, זאת בעקבות הודעת ההתאחדות על סיומן המוקדם מן הצפוי של ליגות הנוער בשל המשבר. אחת האלופות היא קבוצת נערים ב' (גילאי 16) של הפועל מחנה יהודה, שסיימה את העונה במקום הראשון במחוז מרכז עם 47 נקודות בתום 18 מחזורים. המשמעות היא שהקבוצה העפילה לליגת המשנה.

"לא כך רצינו לחגוג וכמובן שלא בנסיבות האלה, אבל החבר'ה נתנו עונה אדירה והאליפות הזו בהחלט מגיעה לנו", אמר המאמן שחר סיידוף. "מגיע כל הכבוד לשחקנים ולאנשי המועדון שעשו הכל כדי שהקבוצה תצליח. לצד השמחה הגדולה, כמובן שחשוב לא פחות לחזור למסלול ולאורח החיים הספורטיבי".

איך מבשרים לחבר'ה על זכייה באליפות באווירת קורונה?

"האמת שלא פשוט לעדכן, אחד התקשר לשני ובשעות הראשונות אחרי ההודעה היו עדיין גישושים ואי ודאות. אם התקשרת, זאת אומרת שאפשר לברך ולבשר להם רשמית. זה כיף גדול וכמובן שאדאג לחגיגה קבוצתית בזום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר