קבוצת נערים ג' של הפועל מחנה יהודה. צילום: רונן דורה
קבוצת נערים ג' של הפועל מחנה יהודה. צילום: רונן דורה

אליפות בצל הקורונה: "השחקנים התרגשו מאוד וכבר התחילו לברר לגבי העונה הבאה"

קבוצת נערים ג' של הפועל מחנה יהודה הוכתרה כאלופת המחוז, המאמן מתן רוסו מרוצה: "מעבר לשמחה על האליפות, עליית הליגה חשובה מאוד כי האתגרים יהיו גדולים יותר בליגה חזקה יותר"

פורסם בתאריך: 17.4.20 12:04

במסגרת הודעת ההתאחדות על סיום ליגות הנוער והילדים, קבוצה נוספת שהוכתרה לאלופה כבר באמצע אפריל היא נערים ג' של הפועל מחנה יהודה (גילאי 15). בטרם הופסקו המשחקים בשל משבר הקורונה, דורגה מחנה ראשונה במחוז דן, כאשר במאזנה 48 נקודות בתום 20 מחזורים.

חשוב לציין כי בנערים ג' אמנם אין עליות וירידות והחלוקה היא על פי מחוזות בלבד, אבל בשל ההישג של קבוצת נערים ב' שזכתה גם היא באליפות ועלתה ליגה, תשחק הקבוצה בעונה הבאה בליגה השנייה – הארצית, כך שלמעשה מדובר בעלייה כפולה והישג לא מבוטל עבור המועדון הצנוע.

"ההרגשה מצוינת, התכוננו טוב מאוד לעונה הזו, עבדנו קשה ובסופו של דבר עמדנו במטרה שלנו", אמר המאמן מתן רוסו. "מעבר לשמחה על האליפות, עליית הליגה חשובה מאוד כי האתגרים יהיו גדולים יותר בליגה חזקה יותר. השחקנים שמחו מאוד על ההישג וכבר התחילו לברר איתי לגבי העונה הבאה".

עבור רוסו זו השנה הראשונה במועדון, אליו הגיע אחרי שש שנים במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, והוא נשמע מרוצה מאוד בביתו החדש: "מחנה יהודה זה בית טוב ואחלה מקום לגדל ולטפח שחקנים צעירים", אמר. "אני מקווה מאוד שכולנו נחזור כמה שיותר מהר לפעילות וכבר מת להריח את הדשא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר