הושג סיכום: פז בן ארי חוזר להפועל פתח תקוה

הבלם שהיה קפטן קבוצת הנוער ומהשחקנים הבולטים במחלקה חוזר להפועל אחרי שנשקנה לפני כמה שנים על ידי בני יהודה. בימים האחרונים הושג סיכום עקרוני בין השחקן לקבוצה. בתוך, כך בר נאווי רוצה לעזוב וטוען שהפועל הפרה חוזה

פורסם בתאריך: 20.7.20 10:25

לפני מספר שנים, זו הייתה עוד אחת מנקודות השבר בהפועל. שניים מהבולטים בקבוצת הנוער שזכתה בגביע המדינה, הבלם והקפטן פז בן ארי והשוער אסף צור עזבו, האחד (צור) להפועל רעננה) והשני בן ארי נמכר בסכום זעום לבני יהודה. בן ארי אף הבקיע את שער הניצחון בהארכה באותו גמר גביע מפורסם בו ניצחה הפועל 0:1 את הפועל תל אביב. היום אנחנו מתבשרים על סוג של תיקון שעושה הפועל: פז בן ארי חוזר לקבוצה. בימים האעחרונים הושג סיכום עקרוני, החתימה צפויה עוד היום.

יצוין כי הפועל התעניינה בבן ארי גם בתחילת העונה האחרונה, בן ארי נשאר בסופו של דבר בבני יהודה, אך אמר: "יש לי הרבה יותר מפינה חמה בלב להפועל פתח תקוה".

התפתחות אחרת שהייתה בהפועל בשעות האחרונות נוגעת לבר נאווי, הכישרון הכי מבטיח בקובצה וכוכב נבחרת הנערים. הפועל קיבלה מכתב כי הפרה את החוזה עם נאווי שהבטיח לו 300 דקות משחק וכי הוא משוחרר. בהפועל אומרים כי לנאווי חסרות כ-30 דקות להשלמת מכסת הדקות שהיו אמורות להינתן לו במשחק האחרון מול בני לוד שבוטל. ההתפתחות עוררה ביקורת גדולה על כך שנאווי לא קיבל את הדקות לפני כן ובהפועל חיכו למחזור האחרון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר