גיא לוזון. צילום: זאב שטרן
גיא לוזון. צילום: זאב שטרן

הניצוצות, החששות וההזדמנות של גיא לוזון | טור פתיחת עונה של אלמוג אופיר

רגע לפני פתיחת העונה בליגה העל, אלמוג אופיר חושב שמכבי פתח תקוה חייבת להתחזק בחלק הקידמי ומתגעגע ללידור כהן

פורסם בתאריך: 30.8.20 17:30

עונת 20/21 בפתח והאמת היא שאנחנו נמצאים בתקופה מורכבת והזויה לאור משבר הקורונה. ברור שהציפיות תמיד הן כמה שיותר גבוה ולראות את מכבי פתח תקוה משחקת ופשוט ליהנות ממנה. בעונת קורונה הכל יכול להיות וחוץ ממכבי תל אביב, היריבה הערב, ואולי הפועל באר שבע שאר קבוצות הליגה התחזקו בצורה מתונה. אחרי משחקי ההכנה וגביע הטוטו אני יכול לומר שהתוצאות והיכולת של מכבי לא ממש מעודדות, שתי תוצאות תיקו והפסד מביש להפועל כפר סבא, ואלו אותן קבוצות שמכבי פתח תקוה צריכה לקחת מהן נקודות ואיתן ועם עוד כמה קבוצות תתחרה על מקום בפלייאוף העליון. לכן יש פה מקום לדאגה.

מצד שני אפשר היה לראות גם ניצוצות בכמה עמדות, ביניהן עמדות השוער והמגינים. הדבר הכי טוב שקרה העונה בשל הנסיבות המיוחדות הוא מתן הזדמנות לשחקנים הצעירים. אמנם אצל מכבי פ"ת זה עניין שבשגרה, אבל העונה זה נראה שצעירים נוספים שחלקם הגיעו ממועדונים אחרים כרכש יקבלו את קידמת הבמה.
מצפה לנו עונה מאד מאתגרת. כבר במחזור הראשון מכבי פ"ת עומדת לפגוש את מכבי ת"א. לא לפתיחה כזו פיללנו אבל עונה ארוכה עוד לפנינו.
עמדות הקישור וההתקפה חייבות להתחזק. מכבי פ"ת חייבת להתחזק בחלוץ ובקשר התקפי על מנת שתוכל לעמוד באתגרים שמצפים לה.
הזרים תמיד היו בגדר תעלומה במכבי. אפשר אולי לספור על אצבעות כף יד אחת זרים שהגיעו והצליחו בקבוצה. לכן הזרים של מכבי הם עדיין תעלומה אחת גדולה שתתבהר רק בעתיד.
אני מאוכזב מכך שלידור כהן לא יישאר כנראה במכבי ומקווה שדברים ישתנו. לא יודע מה קרה בסוף העונה, אבל כהן הוא השחקן הראשון שהיו חייבים לשבת איתו ולנסות להשאירו בקבוצה. אני מאוד מקווה שיש עדיין סיכוי שהוא ישחק בסופו של דבר במכבי, ואם לא אז אני מאחל לו הצלחה. מגיע לו.
עושה רושם שגיא לוזון הבין את הפורמט. הוא הבין בדיוק איזה דרך תפתח לו מחדש את הסיכוי לקבוצות בליגת העל, החממה המשפחתית. יאמר לזכותו של לוזון שבהמשך מהעונה שעברה הוא ממשיך את הדרך ונותן הזדמנות גדולה ואת הבמה המרכזית לשחקנים הצעירים של המועדון. משבר הקורונה דווקא יכול לעשות לו טוב, והוא יכול לנצל זאת ולעשות עונה טובה יחד עם רוח גבית של התקשורת שעוזרת לו לחזור לתודעה. זו ההזדמנות שלו לעשות עונה טובה בליגת העל ולומר לכולם: גיא לוזון עדיין כאן.
שתהיה לנו עונה מוצלחת ובריאות איתנה לכולם. וחברים במשרד הבריאות, תחזירו כבר את הקהל למגרשים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר