בן צעירי מול בר ירוחם בעונה שעברה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
בן צעירי מול בר ירוחם בעונה שעברה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

הפועל פ"ת ויתרה על בן צעירי, גל צרויה יעדר לפחות שבועיים

הכחולים ינסו להשיג ניצחון שני ברציפות מחר מול רמת השרון. במועדון מחפשים אופציות אחרות במקום המגן השמאלי שנבחן בתקופה האחרונה. דניאל שוורצבוים צפוי לחזור לסגל

פורסם בתאריך: 9.9.20 19:39

אחרי הניצחון הראשון העונה בליגה ביום שני על ראשון לציון, תנסה הפועל פתח תקוה להשיג שלוש נקודות נוספות, כשתארח מחר (חמישי, 20:30) את הפועל רמת השרון. מהסגל של מסאי דגו למשחק יעדר החלוץ גל צרויה, שחזר מוקדם מדי מהפציעה שלו כשעלה כמחליף ביום שני. החלוץ צפוי להיעדר לפחות שבועיים.

מי שצפוי לשוב לסגל הוא דניאל שוורצבוים, שערך שני אימונים מלאים וייתכן כי ישולב מהספסל. דגו צפוי להמשיך מול רמת השרון עם אותו הרכב שניצח את ראשון לציון, בעוד שאיתי לוי, שחתם השבוע רשמית, צפוי להיכלל בסגל. בכל הנוגע לעמדת המגן השמאלי, בהפועל החליטו לוותר על שירותיו של בן צעירי, שנבחן בשבועות האחרונים בקבוצה. למרות הוויתור על צעירי, הכוונה בהפועל היא להחתים בתקופה הקרובה מגן שמאלי. מגן-קשר בית"ר תל אביב בת ים בעונה האחרונה, ליאל ביטון, נבחן בקבוצה.

"לא היה לנו יותר מידי זמן להתאושש ולשמוח מהניצחון החשוב ביום שני בראשון לציון, ואנחנו עם הפנים למשחק מול יריבה חזקה שעשתה ניצחון מרשים מול כפר קאסם", אמר מסאי דגו לקראת המשחק מחר. "קבוצה עם סגל שחקנים איכותי ומאמן מצויין. התכוננו באימונים אליהם, הראינו לשחקנים את הנקודות החזקות שלהם וגם את החסרונות ששם אנחנו חייבים לפגוע בהם כדי שיהיה לנו קל יותר. אנחנו חייבים להגיע אגרסיבים וחכמים במשחק הזה כי הוא לא יהיה פשוט אבל כמו בכל משחק אנחנו מגיעים כדי לנצח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר