איציק שולמייסטר. צילום באדיבות מ.ס כפר קאסם
איציק שולמייסטר. צילום באדיבות מ.ס כפר קאסם

פתרון לעמדת המגן השמאלי? איציק שולמייסטר במשא ומתן עם הפועל פ"ת

המגן שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בעונה האחרונה במ.ס כפר קאסם, מעורר עניין אצל הצוות המקצועי ועשוי להצטרף בימים הקרובים. במועדון עדיין מעוניינים בשגיא דרור, גם שמו של גיא בדש על הפרק

פורסם בתאריך: 13.9.20 10:25

ההפסד להפועל רמת השרון ביום חמישי והיכולת החלשה, עוררו לא מעט דאגות בהפועל פתח תקוה לקראת המשך העונה. במועדון יודעים שכדי לעמוד בציפיות הגבוהות שהציבו לקראת העונה הזאת, דרוש שיפור משמעותי ביכולת של הקבוצה, כמו גם בסגל השחקנים.

אחת הנקודות הבולטות בפתיחת העונה של הפועל הוא החוסר במגן שמאלי טבעי, כאשר נפתלי בלאי ממלא את העמדה הזאת למן תחילת העונה, ומציג יכולת לא משכנעת. אחרי שבהפועל ויתרו על שירותיו של בן צעירי, ל"ספורט מלאבס" נודע כי בימים האחרונים מתנהל משא ומתן עם המגן השמאלי איציק שולמייסטר, שגדל בהפועל תל אביב ושיחק בעונה האחרונה במ.ס כפר קאסם.

שולמייסטר משחק בליגת המשנה בשלוש השנים האחרונות, כאשר מהפועל תל אביב הושאל להפועל ראשון לציון, שם שיחק שנתיים, ובעונה האחרונה כאמור שיחק בכפר קאסם. המאמן מסאי דגו עדיין מעוניין לצרף שחקן כנף נוסף לסגל, כאשר במועדון עדיין ממתינים לשגיא דרור מהפועל כפר סבא, שעדיין לא שוכנע לרדת לליגת המשנה. במידה ודרור לא יצטרף, שם נוסף שנמצא על הפרק הוא של גיא בדש, ששיחק בעונה האחרונה בסקציה נס ציונה מליגת העל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עומר המלך

    כל הכבוד לדגו שיביא עוד שחקנים טובים שיעזרו להפועל פתח תקווה צריכים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר