צליל נחמיה צילום באדיבות הפועל פתח תקוה
צליל נחמיה צילום באדיבות הפועל פתח תקוה

חיזוק להגנה: צליל נחמיה חתם בהפועל פתח תקוה

הבלם ששיחק במכבי נתניה ובנס ציונה הצטרף בחוזה לשנתיים. "בטוח שביחד נגיע להשגים", אמר

פורסם בתאריך: 28.9.20 20:36

השינויים בסגל של הפועל פתח תקוה נמשכים גם בפגרת הקורונה של הסגר השני. הבלם צליל נחמיה בן ה-25 חתם לשנתיים במועדון, ויחזק את חוליית ההגנה שנראתה רע למן פתיחת העונה. כזכור, בשבוע שעבר שחררה הפועל את המגן הימני בן סיטלקול, שהגיע בקיץ והציג יכולת מאכזבת.

נחמיה רשם בעונה שעברה שבע הופעות במדי מכבי נתניה בליגת העל, שש מהן בהרכב הפותח. הופעתו האחרונה הייתה בחודש פברואר. נחמיה גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, ושיחק בליגה הלאומית במדי מכבי קרית גת בעונת 2015/16. בהמשך שיחק שלוש עונות במדי סקציה נס ציונה, איתה עלה מליגה א' לליגת העל, עד שעבר בעונה שעברה לנתניה.

"אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול ובעל היסטוריה מפוארת כמו הפועל פתח-תקוה, בטוח שביחד נגיע להישגים, אעשה את הכל למען הצלחת המועדון והאוהדים", אמר נחמיה לאחר החתימה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חרד לגורל המועדון המפואר

    טוב שלא החתמתם את דני דה ויטו… אתם מחתימים שחקנים שלא קיימים – ועושים רעש בתקשורת כאילו החתמתם את רונאלדו. יותר טוב שתחפשו מישהו עם כסף למכור לו את הקבוצה ולהפסיק עם שגעון הגדלות. עמותת אוהדים לא יכולה לנהל קבוצת כדורגל עם יומרות. עם הסגל שהרכבתם השנה רק הקורונה תציל אתכם, שאחרת השיא היחיד שתשיגו זה שזה ייגמר בליגה א'. אז תתעוררו על עצמכם ומהר.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר