שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

בפעם השניה: עובדי הפועל פ"ת הוצאו לחל"ת, כוונה לצרף מגן ימני ושחקן התקפה

בעקבות הפסקת משחקי הכדורגל במסגרת הסגר השני, יקבלו השחקנים ואנשי הצוות את מרבית שכרם מהביטוח הלאומי, עד אשר יוכרז על חזרה לאימונים. שגיא דרור עדיין מועמד להגיע

פורסם בתאריך: 5.10.20 13:14

לא לפתיחת עונה כזאת ציפו בהפועל פתח תקוה, מלא מעט בחינות. היכולת החלשה למן פתיחת העונה והתוצאות המאכזבות בליגה, הורידו את מפלס מצב הרוח במועדון בשבועות האחרונים, כאשר הצוות המקצועי כבר הודה במספר טעויות שבוצעו בקיץ, עם שחרורם של קוואמה קאריקארי ובן סיטלקול המאכזבים. אם לא די בכך, הפסקת המשחקים והאימונים במסגרת הסגר השני הובילו את המועדון להודיע לעובדים בפעם השנייה על יציאה לחופשה ללא תשלום.

במסגרת החופשה ללא תשלום אליה הוצאו כל העובדים פרט לחיילים שבסגל ולשחקנים הזרים טרנס טיסדל והיגור וידאל, העובדים מפסיקים לקבל שכר ממקום העבודה שלהם, ומקבלים כשבעים אחוזים משכרם מהביטוח הלאומי, מה שיקל על הקופה המדלדלת של הפועל. כשהמדינה תודיע על חזרת הפעילות של קבוצות הכדורגל, יוחזרו העובדים מהחל"ת.

בינתיים, במועדון החליטו שלא לצרף שחקנים עם סגירת חלון ההעברות מחר, אלא לכוון לחלון ההעברות הבא, שייפתח עם שובם של המשחקים. במועדון מעוניים לצרף שני שחקנים ישראלים, בעמדת המגן הימני במקום בן סיטלקול, ושחקן התקפה, כאשר המועמד המוביל הוא עדיין האקס שגיא דרור, שעדיין לא הסדיר את תנאי שחרורו מהפועל כפר סבא. גם גיא בדש מועמד, במידה והמגעים עם דרור לא יבשילו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר