ציון דלל ז"ל. צילום זאב שטרן
ציון דלל ז"ל. צילום זאב שטרן

בשורה קשה: איש הפועל פתח תקוה, ציון דלל, הלך לעולמו

איש העסקים, המנכ"ל של חברת "המבחן של המדינה" ומי שעמד בראש הפועל פתח תקוה לתקופה קצרה לפני מספר שנים, נפטר בגיל 65 בלבד, לאחר שניתוח שעבר הסתבך. "ציון היה בחור ישר, הגון ועזר הרבה להפועל פתח תקוה", אומר חברו מיכה אדניה

פורסם בתאריך: 15.10.20 15:05

אבל כבד נחת על משפחת הפועל פתח תקוה, עם היוודע דבר מותו של איש העסקים, אוהד המועדון והבעלים לשעבר, ציון דלל, שהלך לעולמו אתמול (רביעי) כשהוא בן 65 בלבד. הבשורה הקשה הגיעה בהפתעה. דלל נכנס לניתוח שאמור היה להיות פשוט יחסית, אבל הניתוח הסתבך והביא למותו של דלל.

דלל ז"ל שימש כבעלים וכמנכ"ל של חברת "המבחן של המדינה". הוא הובא למנוחות אתמול בבית העלמין ברמת השרון.

דלל היה מעורב במועדון הפועל פתח תקוה במשך מספר שנים, כאשר אפילו שימש כבעלי המועדון למשך תקופה של מספר שבועות בשנת 2006, אך עזב לאחר אי הבנות עם הבעלים לשעבר רונן אלעד. דלל ניסה במשך מספר שנים להוביל יוזמה של העברת הקבוצה לאוהדים. לאחר מכן המשיך בפעילויות התנדבותיות במועדון, יחד עם ארגון החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל וסייע למועדון בתרומות כספיות.

"אני מכיר אותו מבית הספר התיכון, בחור ישר, הגון, עזר הרבה להפועל פתח תקוה ותרם הרבה כסף, גם למחלקת הנוער של המועדון", מספר מיכה אדניה, חבר ילדות של דלל. "ציון בחור מאוד מוכשר וחכם. האהבה שלו להפועל הייתה דבר שלא יתואר, אני זוכר שהוא היה הולך וחוזר על הקווים באורווה עם הרדיו על שירים ושערים באוזן. הוא היה אוהד שרוף של הקבוצה".

יהי זכרו של ציון דלל ברוך.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היה הבוס שלי חמש עשרה שנים במדורי פרסום/ממפ"ש.
    יהי זכרו ברוך.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לגבי כריתת עצים: באמת יש עצים שלא צריכים להיות למשל בשכונות הדרומיות יש עצים בני 80 שנה שרה מלכלכים את השכונה בפריחה ובשלכת למה לא כורתים אותם. ברחוב השופטים 4 יש 3 עצים בני 80 שנה שעושים צרות כמו שאמרתי למה לא כורתים אותם למרות בקשתנו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר