שגיא דרור. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
שגיא דרור. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

פונים לקהל: הפועל פ"ת תערוך גיוס כספים להחתמת שגיא דרור ומגן ימני

במועדון יצאו בימים הקרובים בקריאה לאוהדים לתרום, כאשר המטרה היא להגיע לסכום של 150 אלף שקלים. דרור סיכם עם כפר סבא את תנאי עזיבתו, וימתין להפועל מספר ימים נוספים בלבד. ויקי כחלון ועדי נמני מועמדים להחליף את בן סיטלקול

פורסם בתאריך: 23.10.20 10:34

הוועד המנהל של עמותת הכחולה צפוי לצאת בימים הקרובים בקמפיין גיוס כספים למען החתמתו של שגיא דרור, כמו גם של מגן ימני, כך נודע ל"ספורט מלאבס". דרור הסדיר את תנאי עזיבתו מהפועל כפר סבא, ונתן להפועל עדיפות ראשונה לפני שיבדוק אפשרויות אחרות. במצב העניינים הנוכחי להפועל אין את הסכום להחתים את דרור, אשר התחייב לא לבדוק הצעות אחרות עד ליום שני הקרוב.

המאמן מסאי דגו מעוניין גם במגן ימני במקום בן סיטלקול שאכזב ושוחרר, כאשר המועמדים הבולטים להגיע, במידה וימצא המימון, הם ויקי כחלון, ששיחק בעונה האחרונה במכבי נתניה, ועדי נמני, ששיחק לאורך כל הקריירה בהפועל רעננה, פרט לעונה אחת בנתניה, ואף שימש כקפטן האדומים. בכדי לעמוד בצירופם של שני השחקנים, מאמינים בהפועל כי הם זקוקים לגיוס של כ-150 אלף שקלים.

במקביל לקמפיין גיוס הכספים מהאוהדים, פונים בהפועל גם לאנשי עסקים, מועדון הזהב וספונסרים בכדי שיעזרו במאמצי החיזוק. עד לפגרת הקורונה דורגה הפועל במקום ה-12 בליגה הלאומית, כאשר עד הפגרה רשמה הפועל שלושה הפסדים רצופים. ב-2.11 תפגוש הפועל את הפועל רמת גן.

לדף ההתרמה כנסו כאן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר