אליאור משעלי. צילום: הפועל פתח תקוה
אליאור משעלי. צילום: הפועל פתח תקוה

חוצה את הכביש: אליאור משעלי עבר ממכבי להפועל פתח תקוה

החלוץ, ששיחק העונה 45 דקות במסגרת ליגת העל, יחזק את חוליית ההתקפה של מסאי דגו. בר ירוחם התבקש למצוא קבוצה חדשה ועשוי לעבור לנס ציונה

פורסם בתאריך: 5.11.20 09:01

הפועל פתח תקוה החתימה הבוקר (חמישי) את חלוץ היריבה העירונית מכבי, אליאור משעלי, שמצטרף לסגל של מסאי דגו בחוזה עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. משעלי רשם העונה שלוש הופעות במדי מכבי פתח תקוה כמחליף, שתיים מתוכן בליגת העל. ייתכן מאוד כי זהו הרכש האחרון של הפועל בחלון ההעברות הזה, שייסגר הערב.

משעלי בן ה-25 נחשב לאחד החלוצים החמים בליגה הלאומית בשנים האחרונות, כאשר בשלוש העונות האחרונות כבש מספר דו ספרתי של שערי ליגה וסך הכל 38 שערים. עונת השיא של משעלי הייתה בעונה שעברה, כאשר כבש 15 שערים בכל המסגרות, ככשיחק בהפועל אום אל פאחם והפועל רמת השרון.

משעלי גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד אך לא קיבל הזדמנויות בקבוצה הבוגרת. הוא שיחק בליגות הנמוכות, בין היתר במכבי עמישב פתח תקוה ובית"ר נורדיה, עד שחתם בעונת 2017/18 במכבי הרצליה מהליגה הלאומית, במדיה כבש 11 שערים. בעונה לאחר מכן עבר להפועל אשקלון בה כבש 13 שערים, כששיתף פעולה בחוליית ההתקפה עם חברו החדש/ישן, גל צרויה.

מי שקיבל הודעה כי הוא לא בתכניות המקצועיות של המועדון הוא הקשר בר ירוחם, שבמועדון מקווים כי יעבור ביממה הקרובה לסקציה נס ציונה בהשאלה. ירוחם, שנרכש ב-120 אלף שקלים בעונה שעברה מהפועל רמת השרון, הציג יכולת חלשה מאז שהגיע למועדון ובמועדון עושים מאמצים כדי שיעבור לקבוצה אחרת עד לסיום חלון ההעברות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר