ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
ניב טל. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

לאחר עימות סוער עם מסאי דגו: ניב טל סיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת

אחרי שנה וחצי בתפקיד, המנהל הספורטיבי יעסוק רק במחלקת הנוער של המועדון. ההחלטה מגיעה לאחר שביום האחרון של חלון ההעברות התנהל ויכוח בסירקין בינו לבין המאמן. "התוצאות לא כמו שציפינו", אמר טל

פורסם בתאריך: 7.11.20 21:36

זעזוע בהפועל פתח תקוה. המנהל הספורטיבי של המועדון, ניב טל, סיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת ויעסוק מהיום רק במחלקת הנוער. כך הודיעו הערב (שבת) במועדון. על פי ההודעה, מדובר בהחלטה משותפת, כאשר בשבועות הקרובים יתקבלו החלטות לגבי המבנה המקצועי והניהולי של המועדון.

ל"ספורט מלאבס" נודע כי ביום חמישי, יום סגירת חלון ההעברות, התנהל ויכוח סוער במשרדי המועדון בסירקין בין טל לבין מאמן הקבוצה מסאי דגו לגבי החלטות מקצועיות, מול כל אנשי הצוות המקצועי והמנכ"ל אבי יחיאל. יש לציין כי במחלקת הנוער של הפועל ישנו כבר מנהל מקצועי, דורון רז.

ניב טל, שסירב להגיב לפניית ספורט מלאבס, מסר בהודעה הרשמית של המועדון: "בהחלטה משותפת החלטנו שאני אתמקד מעכשיו במחלקת הנוער ולא בקבוצה הבוגרת, נכון לעכשיו התוצאות לא כפי שציפינו ומדי פעם צריך לעשות שינויים. אמשיך לתת את המקסימום ואת כל הלב למועדון היקר הזה".
אבי יחיאל הוסיף: "יש לי הערכה עצומה לתרומה של ניב לקבוצה הבוגרת ולמועדון בכלל לאורך כל השנים. אני מאמין שבשלב זה הדבר הכי טוב למועדון זה שניב יתרום מיכולותיו ונסיונו למחלקת הנוער אשר מטרתה העיקרית היא גידול שחקנים עבור הקבוצה הבוגרת".
תחת ניהולו המקצועי של טל נכשלה הפועל בעונה שעברה כשסיימה בפלייאוף התחתון. העונה חלקו של טל בבניית הסגל היה קטן יותר, כאשר מי שלקח את המושכות הוא מסאי דגו. בראיון שקיים בנובמבר בשנה שעברה אמר טל: "המטרות שלנו הן להגיע העונה לפלייאוף העליון ובשנה הבאה לעלות לליגת העל וכל דבר אחר ייחשב לכישלון מבחינתי. אם אעמוד ביעדים אשאר בתפקידי, אם לא אז אפנה את מקומי, לא יצטרכו לקרוא לי להתפטר, אעשה את זה לבד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר