מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

אכזבה קשה בהפועל פתח תקוה, דגו עשוי לסיים את תפקידו

הערב, יממה לאחר ההפסד החמישי ברציפות של הקבוצה, תתקיים ישיבה בה צפויות להתקבל החלטות לגבי המשך דרכו של המאמן, שמעמדו התערער מאוד. הפיצוי למאמן במקרה של פיטורים עומד על מעל למאה אלף שקלים

פורסם בתאריך: 10.11.20 15:58

תחושות קשות בהפועל פתח תקוה לאור המשבר החמור בו נמצאת הקבוצה, שהעמיק אתמול (שני) עם ההפסד הביתי 1:0 לסקציה נס ציונה. במועדון ישנה אכזבה גדולה מהמאמן מסאי דגו, אשר בנה את הסגל בקיץ וכעת לא מצליח להוציא את הקבוצה מהמשבר, אחרי שרשמה רצף של חמישה הפסדים רצופים.

מעמדו של דגו בתפקיד המאמן התערער מאוד, וייתכן כי יסיים את תפקידו במועדון כבר בימים הקרובים. בחוזהו של דגו ישנו סעיף פיצוי במקרה של פיטורים, שעומד על מעל למאה אלף שקלים. הערב תתקיים ישיבה בין הנהלת המועדון, הדירקטוריון והוועד המנהל, לאחריה צפויות להתקבל החלטות, כאשר לא מן הנמנע שדגו יקבל הודעה על סיום תפקידו בקבוצה.

כזכור, דגו הגיע להפועל בעונת 2018/19, בה הייתה הקבוצה בפירוק. דגו בנה את הקבוצה במו ידיו, עם תקציב שחקנים נמוך, והצליח לשרוד בליגה למרות מינוס 11 הנקודות. באמצע העונה שעברה חזר להפועל אחרי קדנציה לא מוצלחת בקרית שמונה וסיים עם הקבוצה בפלייאוף התחתון.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. פתח תקוואי בדם

    דגו צריך ללחת רק הביתה עם לא אנחנו יורדים לליגה א שנה הבאה

  2. בילגורי

    אני חושב שצריך לחכות.עוד משחק שניים.דגו הוכיח שהוא יכול למרות השחקנים הגרועים .וביטול המנהל הספורטיבי.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר