מסאי דגו. צילום: ניר קידר
מסאי דגו. צילום: ניר קידר

בהפועל פ"ת מתלבטים אם לפטר את דגו, ההחלטה בימים הקרובים

במועדון מבינים כי מצבה הקשה של הקבוצה מחייב שינוי, אך שוקלים לתת למאמן הזדמנות נוספת. היום נפגש המאמן עם המנכ"ל אבי יחיאל. קרע בשריר למשעלי, יעדר כשישה שבועות

פורסם בתאריך: 22.11.20 18:44

בימים הקרובים, יתכן כי כבר מחר (שני), תתקבל החלטה בהפועל פתח תקוה האם לפטר את המאמן מסאי דגו. במועדון מאוכזבים מאוד מעבודתו של המאמן העונה וישנם קולות במועדון הטוענים כי דגו חייב לעזוב עוד לפני המשחק ביום שישי מול הפועל עכו. מנגד, יש הטוענים כי פיטור המאמנים הסיטונאי בשנים האחרונות בהפועל לא הוכיח את עצמו, וכי יתכן שכדאי לתת לדגו הזדמנות נוספת.

דגו נפגש היום עם המנכ"ל אבי יחיאל לשיחה אישית בעקבות המצב הקשה של הקבוצה, בסיומה לא הוחלט על פרידה. יחיאל הוא זה שיקבל בסופו של דבר את ההחלטה הסופית האם להיפרד מהמאמן, כאשר הוא יתייעץ גם עם הוועד המנהל של הכחולה והדירקטוריון.

ההחלטה בנושא צפויה כאמור להתקבל בימים הקרובים, כאשר המטרה היא כי גם אם דגו יפוטר, ימונה מאמן חדש עד המשחק ביום שישי מול הפועל עכו. נזכיר כי בחוזהו של דגו ישנו סעיף פיצוי בגובה של כ-120 אלף שקלים במקרה של פיטורים.

בתוך כך, בשורה לא פשוטה הגיעה היום מכיוונו של החלוץ אליאור משעלי, שנפצע במחצית הראשונה של המשחק מול כפר קאסם. בדיקה שעבר גילתה כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. זמן ההחלמה מפציעה כזו הוא שישה שבועות, כאשר החלוץ מקווה לשוב לפעילות מעט קודם לכן.

אליאור משעלי. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

אליאור משעלי. צילום: תום בלפר, הפועל פתח תקוה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גו

    זה לא משנה איזה מאמן יאמן אם כל הצער אנחנו בדרך לליגה א על-פי אמרתו של צוריה שהוא המאמן הכי טוב בליגה צר לי מר צוריה הוא המאמן הכי חלש ושחקנים.חלשים גם לליגה א לא מתאימים

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר