מסאי דגו בסיום ההפסד לנס ציונה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה
מסאי דגו בסיום ההפסד לנס ציונה. צילום: סער כרמלי, הפועל פתח תקוה

לאחר התבוסה לנוף הגליל: מסאי דגו פוטר מהפועל פתח תקוה

דקות לאחר סיום המשחק, שוחח המאמן עם אבי יחיאל, והמנכ"ל קיבל את ההחלטה. עומר פרץ, אלדד שביט, שלומי דורה ומנחם קורצקי מועמדים להחליפו

פורסם בתאריך: 1.12.20 21:40

זעזוע בהפועל פתח תקוה. מאמן הקבוצה, מסאי דגו, פוטר הערב (שלישי) מתפקידו במועדון, עשרה חודשים לאחר שמונה לתפקיד בפעם השנייה. עזיבתו של דגו מגיעה לאחר שיחה שקיים עם מנכ"ל הקבוצה אבי יחיאל בסיום התבוסה 3:0 להפועל נוף הגליל הערב.

העזיבה מגיעה מיוזמתו של יחיאל, כאשר הצדדים עדיין לא סיכמו על נושא הפיצוי שיקבל דגו, כשעל פי החוזה גובה הפיצוי עומד על כמאה אלף שקלים. במידה ודגו ימצא קבוצה אחרת בהמשך העונה, שכרו בקבוצה החדשה יקוזז מהפיצוי שתשלם לו הפועל. יש לציין כי במידה ודגו היה מפוטר אחרי חודש ינואר, הפיצוי היה נמוך בגובה משכורת אחת של המאמן.

"המועדון מודה למסאי על התקופה בא אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו", נמסר מהמועדון. ל"ספורט מלאבס" נודע כי בהפועל בוחנים כבר תקופה ארוכה מועמדים לתפקיד, כאשר המועמדים הבולטים נכון לשעה זו הם עומר פרץ, שהעלה ליגה את הפועל כפר שלם ופוטר, שלומי דורה שעזב העונה את הפועל עפולה, אלדד שביט ומנחם קורצקי, שאימן בעבר במועדון.

יש לציין כי מצבה של הפועל היה חמור כמעט למן פתיחת העונה, כאשר שורה של שחקני רכש שהחתים דגו בקיץ אכזבו, וגם שחקני הרכש שהביא במהלך העונה הציגו יכולת חלשה. תחת דגו מדורגת הפועל במקום ה-14 בטבלה עם מאזן של שני ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר