אלדד שביט. צילום שרון בוקוב
אלדד שביט. צילום שרון בוקוב

אלדד שביט המועמד המוביל לאמן את הפועל פתח תקוה

במועדון עושים מאמצים לאתר מחליף שיעמוד על הקווים כבר ביום שישי מול הפועל רעננה, כאשר המטרה היא להודיע עד סוף היום על המינוי. המחלוקת עם שביט נוגעת לאורך החוזה ולסעיפי הפיצוי. צרויה, משעלי ובן ארי יעדרו גם מחר

פורסם בתאריך: 3.12.20 09:22

בהפועל פתח תקוה עושים מאמצים למנות מאמן במקומו של מסאי דגו עד המשחק מחר (שישי, 15:00, אצטדיון רמת גן) מול הפועל רעננה. מי שמעביר את אימוני הקבוצה בינתיים הוא עוזר המאמן קלמי סבן, כאשר במועדון עושים מאמצים לסגור עם מאמן כבר במהלך היום.

מי שנראה כרגע כמועמד המוביל לקבל את התפקיד הוא אלדד שביט, שעלה בעונה שעברה ליגה עם בני סכנין ועזב את הקבוצה בתחילת העונה לאחר חילוקי דעות עם הנהלת המועדון. בין הצדדים התקיימו אתמול שיחות, כאשר במועדון מעוניינים להחתים מאמן על חוזה עד לסיום העונה הבאה, עם סעיף פיצוי קטן הרבה יותר מזה שהיה לדגו.

שם נוסף שעדיין נמצא על הפרק הוא של עומר פרץ, שעלה ליגה בעונה שעברה עם הפועל כפר שלם ועזב את הקבוצה בתחילת העונה, למרות שנראה כי סיכוייו לחתום נמוכים. כמו כן במועדון בוחנים אופציות נוספות, אך נראה כי גם סיכוייהם של מנחם קורצקי ושלומי דורה לחתום בקבוצה אינם גבוהים. אגב, במועדון עדיין לא סיכמו עם דגו את נושא הפיצוי, שעל פי החוזה בין הצדדים עומד על כמאה אלף שקלים.

בתוך כך, שלושה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה העונה – פז בן ארי, אליאור משעלי וגל צרויה, יעדרו גם מהמשחק מחר מול הפועל רעננה. בעוד שמשעלי צפוי להעדר חודש נוסף עקב הקרע ממנו הוא סובל, צרויה ובן ארי צפויים לחזור במחזור הבא.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר