מכבי מול בני יהודה
מכבי מול בני יהודה

אס מהספסל: בריבו סידר למכבי פ"ת 0:1 דרמטי על בני יהודה

למרות משחק בינוני, גיא לוזון רושם שבוע נוסף בפסגת ליגת העל, בזכות שער ניצחון בתוספת הזמן של החלוץ. הכתומים שיחקו עם עשרה שחקנים מהדקה ה-49

פורסם בתאריך: 5.12.20 19:25

מכבי פתח תקוה לא עוצרת. למרות יכולת חלשה לפרקים ארוכים הערב (שבת), גיא לוזון ושחקניו ניצחו 0:1 את בני יהודה, בזכות שער דרמטי של המחליף תאי בריבו, ונשארו במקום הראשון בטבלה, עם פער של שלוש נקודות ממכבי חיפה, שנמצאת עם משחק חסר.

המצבים הראשוני במשחק היו של הכתומים, כאשר אריק ינקו עצר בדקה ה-15 בעיטה מסוכנת של ניב זריהן, ודקה לאחר מכן נגיחה של דן מורי עברה ליד הקורה. בדקה ה-37 מרקוס דיניז מנע ממתיאה ליואיץ' לכבוש מתוך הרחבה.

בדקה ה-45 ליאל עבדה יצא להתקפה מתפרצת והוכשל על ידי מורי. לירן ליאני לא שרק לפנדל וצוות ה-VAR בחר שלא להתערב, מכיוון שלטענתו עבדה היה זה שדרך קודם על מורי. האירוע עורר אמוציות רבות ביציע, ורבים מאנשי מכבי הפנו מילים קשות כלפי צוות השיפוט.

ארבע דקות בתוך המחצית השנייה שי מזור שלח מרפק לפניו של עבדה וראה את הכרטיס האדום לאחר בדיקה של צוות ה-VAR. מכבי לא הצליחה להיות מספיק מסוכנת למרות היתרון המספרי, ובהמשך גם ארד בר ספג מכה בראשו וירד מהמגרש מסוחרר. בדקה ה-92 תאי בריבו המחליף הקפיץ את אנשי מכבי. ירדן כהן הגביה כדור נהדר על סף קו החוץ, עבדה נגח למשקוף ובריבו בעט מדויק את הכדור החוזר, 0:1 דרמטי למכבי בסיום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר