קלמי סבן על הקווים
קלמי סבן על הקווים

סבן עשוי לעמוד על הקווים גם מול אום אל פאחם, פרץ עדיין מועמד מוביל

אחרי שהמשא ומתן עם אלדד שביט לא צלח, במועדון התרשמו מהמאמן שהעלה ליגה את הפועל כפר שלם. גל צרויה ופז בן ארי צפויים לקחת חלק במשחק בשישי

פורסם בתאריך: 7.12.20 09:33

בהפועל פתח תקוה היו מרוצים מאוד מהניצחון 0:1 ביום שישי על הפועל רעננה. היכולת של הקבוצה אמנם עדיין טעונה שיפור, אך בקבוצה הביעו שביעות רצון מהאופי והלחימה שהפגינו השחקנים, שהצליחו לשמור על היתרון. במועדון החמיאו גם לעוזר המאמן קלמי סבן, שניהל את המשחק הראשון בחייו בקבוצת בוגרים ועלה עם הרכב אמיץ הכולל חמישה שחקני בית.

למרות שביעות הרצון מסבן, כרגע אין כוונה לתת לו את המושכות עד לסיום העונה, וזאת מפאת חוסר הניסיון של המאמן. למרות זאת, אם לא ימונה מאמן עד ליום שישי, אפשרות שנראית סבירה, סבן יעמוד על הקווים גם במשחק מול הפועל אום אל פאחם.

אחרי שהמשא ומתן עם אלדד שביט לא צלח, השם הבולט כרגע הוא של עומר פרץ, שעלה ליגה בעונה שעברה עם הפועל כפר שלם, והרשים את אנשי המועדון בפגישה בין הצדדים. מועמד נוסף שעשוי לקבל פנייה הוא עמיר תורג'מן, במידה ויפוטר מהפועל כפר סבא.

בכל הנוגע למצבת הפצועים, החלוץ גל צרויה צפוי לחזור היום לאימונים ולהיות בסגל למשחק הבית בשישי. גם פז בן ארי, שמתאושש מפציעה, חזר לאימונים ועשוי לקבל דקות בהרכב או מהספסל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר