מגרש האימונים של מכבי ביום שישי
מגרש האימונים של מכבי ביום שישי

תיעוד: ילדים בבית הספר של מכבי התאמנו בשישי, לוזון: "אלה מבחנים לליגה"

בעוד שהפעילות בבתי הספר לכדורגל אסורה בגלל הגבלות הקורונה, תמונות שהגיעו ל"ספורט מלאבס" מעידות על פעילות במתחם האימונים של מכבי בסוף השבוע. העירייה: "גורמי האכיפה ברשות יחד עם המשטרה ביצעו אכיפה במקום ביום שישי האחרון", יו"ר מחלקת הנוער של מכבי טען: "אלה מבחנים לליגה  ולא פעילות רגילה של בית הספר"

פורסם בתאריך: 14.12.20 13:20

ההחלטה של משרד הבריאות, אותה אמורה לאכוף עיריית פתח תקוה, לפיה נאסרו שוב הפעלת חוגי הילדים, כולל בתי הספר לכדורגל בעיר, פגעה קשות במועדונים בפתח תקוה. במשך חודשים ארוכים לא מתקיימת פעילות סדירה בבתי הספר, מקור כלכלי חשוב עבור המועדונים. כעת עולות טענות כי לא כל המועדונים פועלים בנושא בצורה דומה, כאשר בתיעוד שהגיע ל"ספורט מלאבס", נראים ילדים בבית הספר לכדורגל של מכבי מתאמנים במתחם האימונים של המועדון ביום שישי האחרון.

יו"ר מחלקת הנוער של מכבי, אופיר לוזון, ניסה להסביר את התמונות והסרטון בכך שהיה מדובר במבחנים לליגה, ולא בפעילות רגילה של בית הספר לכדורגל. "אלה מבחנים לליגה, ניתן גם לראות לפי הכמות הקטנה של הילדים שזה לא המוני. בית הספר שלנו המוני מאוד ובטח שלא ניתן להחביאו", אמר בתגובה.

נזכיר כי לפני כשבועיים הגיעו אוהדי הפועל למחאה מול ישיבת המועצה של העירייה בנושא, כאשר ראש העיר רמי גרינברג הורה במקום לפתוח מחדש את פעילות בתי הספר לכדורגל. אלא שמספר ימים עברו וההוראה השתנתה שוב, ובהפועל נאלצו להקפיא שוב את הפעילות.

מדוברות העירייה נמסר: "הרשות מקדמת אכיפה שווה בנושא ומוודא כי חוגים ובכללם גם בתי הספר לכדורגל לא פועלים. בעקבות תלונות שהתקבלו בנושא, גורמי האכיפה ברשות יחד עם המשטרה ביצעו אכיפה במקום ביום שישי האחרון. יודגש כי בשונה מחוגים וספורט עממי, אימוני ליגה מוגדרים ספורט מקצועי ועל כן הם רשאים להתאמן במסגרת הזו. כפי שנאמר בפעמים קודמות, פתיחת החוגים ובתי הספר לכדורגל נתונה להחלטת משרד הבריאות ואנחנו מקווים כי רמת התחלואה תרד ויתאפשר לפתוח בהמשך גם מסגרות אלו בהקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מושחתים נימאסתם

    הם כאלה שקרנים. כבר תקופה ארוכה הם מצפצפים על החוקים ופותחים בניגוד להנחיות. היחידים שמפרים בכזאת בוטות את החוק. והעירייה? עוצמת עיניים. פשוט ביזיון.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר