שחקני העבר בטורניר
שחקני העבר בטורניר

טורניר מרגש נערך לזכר יוסי רוזנצוויג: "אחד מאבני היסוד של הפועל פ"ת"

בטורניר, בו השתתפו הפועל, מכבי הרצליה, הפועל כפר סבא והפועל רעננה, נכחו שחקני עבר רבים של המועדון. בנו, גיא רוזנצוויג, אמר: "לצערי באהבת חייו הפועל פ"ת טרם מצאו את הדרך להנציח אותו". הפועל בתגובה: "נמצא את הדרך להנציחו"

פורסם בתאריך: 15.12.20 09:02

אירוע מרגש מאוד התקיים אתמול (שני) במגרש הסינטטי הסמוך לאצטדיון המושבה, עם הטורניר הראשון לזכרו של יוסי רוזנצוויג ז"ל, שהלך לעונה בחודש פברואר בשנה שעברה. רוזנצויג היה אחת הדמויות המזוהות ביותר עם הפועל פתח תקוה, כאשר שימש במועדון במגוון רב של תפקידים. במשך שנים רבות שימש כמנהל הקבוצה, ובשנים האחרונות עד שהלך לעולמו, כמאמן בבית הספר לכדורגל של האגודה. הטורניר אמור היה להתקיים עוד בפסח, אך נדחה עקב הקורונה. בפסח הקרוב צפוי הטורניר לכלול דרבי ותיקים בין הפועל למכבי.

ארז אופיר, ניר לוין, בני קוזשווילי וגיא רוזנצוויג

ארז אופיר, ניר לוין, בני קוזשווילי ומיכאל בן אור

רוזנצוויג ז"ל בוודאי היה שמח לשמוע כי הזוכה בטורניר היא קבוצת ילדים ב' של הפועל פתח תקוה, שניצחה 0:1 בגמר את הקבוצה המקבילה של הפועל כפר סבא, בה משחק מייקל, נכדו של יוסי ובנו של גיא רוזנצוויג, ששימש גם הוא במגוון תפקידים בהפועל. באירוע נכחו שמות רבים, בהם ניר לוין, אלי מחפוד, בני קוזשווילי, רונן הילל, יוסי שושני, זאב זלצר, איתן בודניוק, גיא לוי, רפי כהן, אייל לחמן, חיים סירוטקין ואמנון ודורון רז. פרט להפועל, בטורניר השתתפו גם הפועל רעננה, מכבי הרצליה והפועל כפר סבא, כאשר במקום השלישי סיימה רעננה וברביעי הרצליה.

קבוצת ילדים ב' של הפועל אחרי הזכיה

קבוצת ילדים ב' של הפועל אחרי הזכיה

בנו של יוסי, גיא, התרגש מאוד מהאירוע, אך נשמע מאוכזב מכך שאביו לא זוכה לטענתו לכבוד הראוי מהמועדון לו הקדיש שנים רבות מחייו. "היה אירוע מרגש מאוד שבו כיבדו את אבי ז"ל  בכירי שחקני, מאמני ועסקני הפועל פ"ת בעבר", אמר רוזנצוויג. "אבי היה אחד מאבני היסוד של המועדון והאיש שאת כל חייו הקדיש למועדון אפילו על חשבון המשפחה. היה מאוד חשוב לי להנציח את אבי בטורניר זה, כי לצערי באהבת חייו הפועל פ"ת טרם מצאו את הדרך להנציח אותו. הארוע אורגן בצורה קפדנית עם עזרה גדולה של חברי קרן סלם, ארז אופיר וליאור רובין. תודה מיוחדת לראובן כץ מנהל האצטדיון שעזר לנו מאוד ונענה לכל בקשותינו".

יוסי רוזנצוויג ז"ל. צילום: זאב שטרן

יוסי רוזנצויג ז"ל. צילום: זאב שטרן

מהפועל פתח תקוה נמסר בתגובה: "מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מוקיר את פועלו של מנהלה המיתולוגי, יוסי רוזנצוויג ז"ל. ללא עבר אין עתיד, אנו נמצא את הדרך הנכונה והראויה ביותר להנציח את יוסי רוזנצוויג האהוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר