המגרש הסינטטי בסירקין. צילום: אבי דולמן, החוג הכחול

"האירועים בבדיקה": תקרית חמורה במשחק נערים א' של הפועל פ"ת

בית הדין של ההתאחדות הרחיק שני שחקנים של הפועל רמת גן לארבעה שחקנים והטיל על הפועל קנס של 6,000 שקלים, בגין תקרית במשחק בין הקבוצות בשבת. השופט ציין בדוח המשחק כי שחקני הפועל קראו קריאות גזעניות לעבר שחקני רמת גן

פורסם בתאריך: 24.12.20 16:16

בהפועל פתח תקוה בודקים את האירוע החמור שארע במשחק נערים א' של המועדון ביום שבת האחרון מול הפועל רמת גן בסירקין. המשחק היה חם מאוד ובמהלכו הורחקו שלושה שחקנים, שניים מרמת גן ואחד מהפועל. בדיון שנערך אתמול (רביעי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ספגה הקבוצה קנס של 6,000 שקלים בפועל ועונש הפחתה של שלוש נקודות על תנאי, כאשר אחת הטענות היו ששחקני הפועל קראו קריאות גזעניות לעבר כמה משחקני רמת גן. בהפועל מציינים כי האירועים במשחק נמצאים בבדיקה, וכי בימים הקרובים יוציאו התייחסות רשמית למקרה ולהחלטת בית הדין.

במשחק עצמו ניצחה הפועל 1:2 משער בתוספת הזמן, בהתמודדות בין שתי קבוצות עם שאיפות לעלייה לליגה הראשונה. השופט שלומי אלפסי העביר דוח חמור על אירועי המשחק, בו נכתב: "בדקה ה-66, לאחר עבירה שבוצעה על (שחקן) הפועל רמת גן, אחד השחקנים של פתח תקווה לא איפשר לשחקני רמת גן לקבל את הכדור על מנת לחדש את המשחק. האירוע גרם לשחקן של הפועל רמת גן להתחיל להתעמת עם שחקן פתח תקווה ובמהלך עימות זה בעט השחקן בעוצמה בשחקנה של הפועל פתח תקוה, אירוע שחייב להוציא כרטיס אדום".

עוד ציין בדוח: "לאחר הוצאת הכרטיס החלה מהומה בין שחקני שתי הקבוצות שבמהלכה נכנסו כמה אנשי צוות של הפועל פתח תקוה למגרש וחלקם אף רבו עם שחקני הפועל רמת גן. בסיום האירוע עוזר השופט איתי מוגרבי טען ששחקן אחר של רמת גן בעט וירק על שחקן יריב ולכן הורחק גם כן. בדקה ה-74 לאחר כיבוש השער של הפועל פתח תקוה, שחקן פתח תקוה התחיל לרוץ לעבר אנשי ושחקני הפועל רמת גן וקילל אותם "זיינתי אותכם יא בני זונות" ולכן הוצאת לעברו כרטיס אדום. לאחר האירוע החלה עוד מהומה במגרש, בשיאה מנהל הקבוצה של הפועל פתח תקוה נכנס לשדה המשחק והשתמש במילים בוטות לעבר שחקן הפועל רמת גן "תתבייש לך, אתה בחיים לא תהיה שחקן" ולכן הורחק".

על האירועים בסיום המשחק ציין השופט: "בסיום המשחק החלה תקרית כאשר שחקני הפועל פתח תקוה התחילו לחגוג ולהתגרות בשחקני הפועל רמת גן עם שירים כמו "כל הליגה על הזין" כאשר אצבעות משולשות מונפות לעבר שחקני רמת גן. האירוע החמור ביותר הגיע כאשר שחקני הפועל פתח תקוה קראו קריאות גזעניות לעבר שחקני רמת גן "כושי בן זונה, תחזרו לסודן שחורים מסריחים". מכיון שהיו הרבה שחקנים ואנשי צוות בשטח קטן לא הצלחתי לזהות מי מהשחקנים קרא קריאות אלו".

מנכ"ל הפועל, אבי יחיאל, אמר: "עשינו בדק בית רציני ונשקול לערער על החלטת בית הדין. יש לנו כבוד רב לאיגוד השופטים וההתאחדות אבל יש פה מספר דברים שנויים במחלוקת שצריך להמשיך לבדוק. לעולם לא נטאטא דברים מתחת לשטיח, אך יחד עם זאת לא ניתן לאף גורם להכפיש את שמנו לשווא".

פרט לעונש שספגה הפועל, שני שחקנים של הפועל רמת גן הורחקו לארבעה משחקים בפועל, מנהל הקבוצה של הפועל רמת גן ספג קנס של 1,500 שקלים ושחקן הפועל הורחק לשלושה משחקים בפועל בגין התנהגות בלתי ספורטיבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר