עם הפנים לתחתית הלאומית: הפועל הובסה בירושלים בעוד משחק רך, שבלוני וגרוע

הפועל סיימה עוד משחק גרוע בתבוסה בירושלים ומתמקמת בתחתית הלאומית. אז מדוע נעשתה כזו מהפיכה בסגל? לא ברור

פורסם בתאריך: 17.9.20 22:33

הליגה רק התחילה והפועל פתח תקוה כבר בצרות גדולות: בעוד משחק אנמי, רך, שבלוני וחלש, הפועל הובסה באיצטדיון טדי על ידי הפועל ירושלים 3:1 במחזור הרביעי של הליגה הלאומית. זה ההפסד השני ברציפות של הפועל שממוקמת בתחתית הליגה הלאומית עם 4 נקודות בלבד מ-12.

הפועל הגיעה למשחק ללא חלוץ מוביל לאחר שהשבוע שוחרר החלוץ הזר קוואמה קארי קארי ועדיין לא הוחתם חלוץ אחר. גל צרויה עדיין פצוע, ים בן יהודה פתח בחוד. הפועל שיחקה בסגנון זהיר, הפעם עם רם לוי לצידו של פז בן ארי במרכז ההגנה, ושי גולן ודניאל שוורצבוים במכז הקישור. הפועל הייתה חלשה אך מאורגנת יותר במחצית הראשונה, לא הגיעה ממש למצבי הבקעה, אבל ירדה להפסקה ביתרון מוצדק, 0:1 משער שכבר פז בן ארי בנגיחה בדקה ה-11, לאחר הגבהת קרן טובה של דניאל שוורצבוים. הזהירות הייתה בעוכריה של הפועל משום שבמחצית הזו היא הייתה יכולה אולי לייצר מצבי הבקעה אם הייתה מעיזה יותר .

בדקה ה-42 ביצעה שחקן הפועל ירושלים אשטה על שי גולן שיכלה לעלות לו באדום אבל השופט הסתפק בצהוב. ירושלים החמיצה הזדמנות ענקית ממש בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה.

זיו אריה, מאמן ירושלים, ערך חילופים בפתיחת המחצית השנייה ושנינה מערך משני בלמים לשלושה. בצד של הפועל לא הגיבו ונקשרי בישל לעידן שמש את השוויון, בעוד חור של נפתלי בלאי שמוכיח כל שבוע שמגן שמאלי הוא לא, אבל ממשיך לשחק. מהצד השני מסאי דגו דווקא הוסיף בלם וויתר על החלוץ היחיד שהיה לו במגרש בחילוף לא ברור. הפועל התפרקה וספגה את השני מרגלי וודג'ה. גם בהמשך ירושלים הייתה טובה יותר ועדן דהאן הגדיל את התוצאה בתוספת זמן ל-1:3.

הפועל בצרות. כמו שזה נראה עד עתה נבנתה קבוצה חלשה, לא מאוזנת, רכה ושבלונית מאוד בחלק הקידמי, וקבוצה שקל מאוד לשחק נגדה. בהשוואה לסגל של העונה שעברה נעשתה בהפועל מהפיכה עצומה, ולא ברור מדוע: נכון לעכשיו הסגל של העונה הנוכחית נראה פחות טוב מהסגל של העונה שעברה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר