השמלה של הילדה צילום באדיבות עורכת הדין ויקטוריה רויטמן

הילדה שהושארה בחולצה ותחתונים תעבור לבית ספר אחר

הוריה של הילדה אמרו כי לאחר מחשבה עמוקה הוחלט שזה הדבר הנכון לעשות. העירייה: "נלווה את המשפחה ונדאג שהמעבר יהיה מוצלח ופורה"

פורסם בתאריך: 21.5.20 14:10

כבר ביום ראשון, תעבור תלמידת כיתה ב' שהוכנסה לכיתה בחולצה ותחתונים לבית ספר אחר. זאת לאחר שהעירייה אישרה את בקשת הוריה של הילדה. אתמול עברה הילדה הערכה פסיכולוגית ובהחלטה משפחתית, הוחלט שנכון יותר לילדה לעבור לבית ספר אחר. "החלטנו להעביר אותה לבית ספר אחר וזה אמור לקרות כבר ביום ראשון הקרוב, אמרה האם, "אני מאוד מרוצה מההחלטה שקיבלנו. הילדה מצד אחד רוצה להישאר בבית הספר שלה בגלל החברות ומצד שני, רוצה לעזוב בגלל שהיא חוששת מכך שיאשימו אותה".
עורכת הדין של המשפחה, ויקטוריה רויטמן אמרה: "ההורים החליטו לאחר מחשבה מרובה להעביר את הבת שלהם לבית ספר אחר. לצערם הם לא קיבלו כל תמיכה מבית הספר וההורים שכן תמכו בהם, חוששים להביע זאת בקול, שלא יפגעו בהם בעתיד. לצערנו, בית הספר עד רגע זה לא התנצל ונכון יותר יהיה לילדה לעבור בבית ספר אחר. המקרה השפיע קשות על המשפחה ועל האם, שמצבה הנפשי לא פשוט".

התלמידה כפי שהגיעה וכפי שהולבשה לאחר מכן צילום מדף הפייסבוק של האם

התלמידה כפי שהגיעה וכפי שהולבשה לאחר מכן צילום מדף הפייסבוק של האם

אירוע חמור: תלמידת כיתה ב' הוכנסה לכיתה עם חולצה ותחתונים כי הגיעה עם שמלה ללא שרוולים

אמה של הילדה שהושארה בחולצה ותחתונים הגיעה היום לביה"ס: "צריך לפטר את המחנכת"

המורה בתגובה ראשונה על פרשת החולצה והתחתונים: "פעלתי באישור האם שאמרה שלילדה יש מכנסונים"

כזכור, ביום ראשון השבוע, הגיעה הילדה לבית הספר עם שמלה שחורה ללא שרוולים ועם סמל בית הספר עליה. בבית הספר החליטו שהשמלה היא לא לפי התקנון ויצרו קשר עם האם שתביא לילדה בגדים להחלפה. מאחר והאם לא יכולה הייתה להגיע, היא אשרה לבית הספר לתת לה חולצה אחרת. לטענת בית הספר האם אמרה שהיא לובשת מכנס מתחת, אבל הילדה לבשה תחתון ונשארה עד סוף הלימודים עם תחתונים וחולצה לבנה, עד שהאם הגיעה לאסוף אותה וראתה זאת.
העירייה פרסמה היום את ההודעה הבאה: "ראש העיר רמי גרינברג וראש מינהל החינוך בעירייה, רון כץ, נענו לבקש הורי התלמידה וביום ראשון הקרוב היא תקלט בבית ספר חדש. גורמי החינוך בעירייה, לרבות עובדי השירות הפסיכולוגי בחינוך היסודי, מלווים את המשפחה וידאגו למלא את כל הצרכים הפדגוגים והאישיים כדי שהמעבר יהיה מוצלח ופורה. המעבר נעשה בתיאום הגורמים במשרד החינוך ובתיאום עם הורי התלמידה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הרוזן

    אני רואה בבוקר את הילדים שהולכים לאותו בית ספר, ואני רואה שרוב הילדים הולכים ללא חולצת בית הספר

  2. שמואל

    זו התעללות לשמה בילדה,אבל מה קורה עם המורה שסובלת מחוסר שיקול דעת יש להשעות אותה מבית הספר איזו דוגמה היא נותנת לילדים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר