התלמידה כפי שהגיעה וכפי שהולבשה לאחר מכן צילום מדף הפייסבוק של האם
התלמידה כפי שהגיעה וכפי שהולבשה לאחר מכן צילום מדף הפייסבוק של האם

המורה בתגובה ראשונה על פרשת החולצה והתחתונים: "פעלתי באישור האם שאמרה שלילדה יש מכנסונים"

עורכי דינה של המורה תקפו הערב את מי שהם מכנים "טרמפיסטים ואיטרסנטים" והודיעו כי המורה שוקלת הגשת תביעת לשון הרע. התגובה המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 20.5.20 21:11

פרשת הילדה שהוכנסה לכיתה עם חלוצה ותחתונים ממשיכה להתפתח, והמורה שכרה את שרותיהם של עורכי הדין אורון שוורץ ויוגב נרקיס ממשרד שוורץ נרקיס ושות'. עורכי הדין מסרו הערב תגובה ראשונה בשמה של המורה ואמרו: "אנו עומדים אל מול מסע צלב מכוער וציני של קבוצות אינטרסנטיות – טרמפיסטים של שני קמפיינים בלתי קשורים – קמפיין המכנסונים של הליבראלים המיליטנטים, וקמפיין כנגד שנאת רוסים ולבסוף, שחקן חדש – שר החינוך הטרי שמבקש לקבל את רגעי התהילה שלו וכבר טרם הבירור בחר לנקוט עמדה טרם שבירר את העובדות. בחברה בת תרבות, טרם שתולים אדם, מבררים. לצורך כך, נבקש לעמוד קודם כל על בירור אמיתי, בניקוי רעשי העסקנים.

אמה של הילדה שהושארה בחולצה ותחתונים הגיעה היום לביה"ס: "צריך לפטר את המחנכת"

אירוע חמור: תלמידת כיתה ב' הוכנסה לכיתה עם חולצה ותחתונים כי הגיעה עם שמלה ללא שרוולים

עוה"ד אורון שוורץ ויוגב נרקיס ממשרד שוורץ נרקיס ושות. צילום יהודית הופמן

עורכי הדין אמרו כי "סדרת העובדות אותן איש לא טרח לברר עד עכשיו מספרות סיפור אחר". בהמשך הם הביאו את גרסת המורה:  "בבית הספר יש קוד לבוש ברור. התלמידה הגיעה בחריגה מקוד הלבוש", אמרה המורה שהתקשרה לדבריה והתייעצה עם המנהלת, וקיבלה הוראה להחליף לילדה ביגוד. עוד סיפרה המורה: "התקשרתי לאם קצרת הרוח, וקיבלתי אישור מפורש להחליף את הביגוד תוך שהאם אמרה לי במפורש שלילדה יש מכנסונים. קיבלתי אישור לפעול וכך עשיתי. הילדה ניגשה לשירותים והחליפה את השמלה הבלתי-תקנית בחולצת בית ספר ארוכה וגדולה ממידותיה, כשהילדה לבושה במכנסונים ולבשה בהמשך עליונית ארוכה. חשוב לציין כי בניגוד לטענות אמה של התלמידה, איש מן התלמידים לא לעג לתלמידה. זו המצאה מאוחרת. ובניגוד מפורש לטענות האם כי הילדה הסתובבה יום שלם, הרי שהילדה נכחה בשיעור אחד נוסף וסיימה את יום הלימודים. גם המורה בשיעור הנוסף עומד על כך שאיש מן הילדים לא לעג לתלמידה.
עורכי הדין ממשיכים בתגובתם: "כאן יש להציב מראה כנגד אנשי קמפיין המכנסונים – מה מצפים הליבראליים המיליטנטים מהמורה – לבדוק בתחתוניה של הילדה??? הרי אנשי קמפיין המכנסונים חושבים שאסור ואין זה עניינו של איש כמה קצרים המכנסונים – זהו המקום לחשוף את דו הפרצופיות. אם אנשי הקמפיין חושבים שאסור להביט באורך הבגד, שיחדלו לעשות זאת גם כשלא נוח להם.
"ובקשר לאנשי קמפיין הגזענות האנטי רוסית, הרי שקמפיין זה, לא ראוי להתייחסות. זהו עלבון לאינטליגנציה ואינו מבוסס על דבר.
אבל המהומה מתחילה כשאם הילדה מגיעה לבית הספר, גוערת וצורחת על בתה, מחליפה לה בפומבי את החולצה בשמלה ומייצרת את הטראומה. האם פגשה את המורה והשתלחה בה וטענה כי היא גזענית כנגד רוסים. ואולם דווקא הילדה בפגישה עם גורמי החינוך בבית הספר טענה כי המורה הנה מורה יקרה ואהובה. הילדה הייתה זו שגערה באמה ואמרה לה – "על המורה הזו אסור לצעוק!". "המורה הזו היא מלכה!".
נותרנו עם האינטרסנטים שרוכבים על עובדות מסולפות כנגד מורה שפעלה בדיוק כפי שאשרו לה ההנהלה והאם.
בסופו של יום – איננו רואים איזו עבירה פלילית ניתן לייחס למורה? לא ניתן לאנוס את הוראות החוק הפלילי על האירוע. נותרנו עם אירוע שיימינג אלים שאינו רוצה לברר את את העובדות כנגד מורה מסורה.
עוד ציינו עורכי הדין כי המורה שוקלת כעת בעזרת עורכי דינה הגשת תובענה בגין הוצאת לשון הרע, כנגד האם וכל מי שהמשיך להתבטא, "הטרמפיסטים" הנגועים בניגוד עניינים של אינטרסנט פוליטי או חברתי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. מיקי

    כבוד ראש העיר פתח תקוה, סלק מייד את ה"מחנכת" מבית הספר לתמיד .

  2. אני

    אם היתה עליונית אז למה לא פשוט ללבוש אותה מעל השמלה?
    או אפילו את החולצה הגדולה מעל השמלה????

  3. לא להגזים במחאה אך לא להתעלם גם

    "אם אנשי הקמפיין חושבים שאסור להביט באורך הבגד, שיחדלו לעשות זאת גם כשלא נוח להם"
    הרי זוהי בחירה של אדם מה לחשוף וכמה!!!
    כמובן שיש גבול איך מתלבשים לבית הספר, אך השרב הנוראי משאיר את רוב הבנות בלי ביגוד תואם – נדיר יותר למצוא חנות שמוכרת מכנסיים עד הברך לבנות.
    משאירים בנות בלי ביגוד תואם למזג האוויר! אנחנו רק לובשות מה שמוכרים לנו. השורטס ההכי ארוכים שלי מגיעים לחצ.י ירך, ואני לא רואה למה אי אפשר לחשוף חצי ירך לעולם.

  4. יובל

    המורה מלכה? איזה אדם יסכים שיכנו אותו בתארי מלוכה? רק על זה צריך להגיד שלום למורה.

  5. יעלי

    מה נראה לכם יותר מכבד את בית הספר ואת משרד החינוך? הילדה עם חולצת בית ספר, תחתונים, מעליהם בגד קשור שמנסה להסתיר את התחתונים (ראו צילום בכתבה אחרת) או שימלה פשוטה ללא שרוולים, אך גם לא בגיזרת גופייה עם סמל בית ספר? איפה ההיגיון של המורה והמנהלת? וכן, איפה המנהלת בסיפור? הרי המורה בסך הכול פעלה על פי הוראת המנהלת? למה אף אחד לא מדבר על המנהלת?

  6. סיון

    באמת נמאס כבר מכל הטרמיפסטים והנגררים שמתלהמים, מאלו שמגיבים בלי להכיר את העובדות ושופטים רק צד אחד. אח"כ מתפלאים מאיפה לילדים יש כזה "אוצר מילים". כל מי שניזון מהתקשורת שנותנת כותרות מנופחות , בלי להכיר את המקרה והעובדות ומבלי לשמוע ולהכיר את שני הצדדים זה בגדר לשון הרע , ונותנים פרשנויות לא נכונות. אל תשכחו שתמיד למטבע יש שני צדדים. דברים נעשו בתום לב ולא מתוך רצון להרע מלכתחילה. הטעות היא שהיה שיקול דעת מוטעה ולא היתה גמישות לגבי המקרה , אבל לא היתה כוונה להרע ולא מתוך זדון. שמתי לב לתגובות ברשת ; שלאנשים יש מן דחף והנאה ולהוציא אמוציות כמו עדר לקלל ולהרוג ולשפוך דם בהינף יד או אצבע על המקלדת. גם אתם לא חפים מטעויות. כבר ראינו מקרים של אנשים שנאשמו לכאורה בעבירות חמורות שחרצו את דינם בתקשורת וברשתות החברתיות , בלי בדיקה מעמיקה ובלי להכיר את המקרה , רק מתוך פרסום תקשורתי וכותרות מפוצצות. ובסופו של דבר נעשה נזק לאותו בן אדם ולמשפחתו וסביבתו , כי העובדות לא היו נכונות. צריך להזהר ולא להיות פזיזים. וצריך להיות בן אדם לפני הכל. וללמוד מטעויות .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר