גן חברון. צילום דורון שקד
גן חברון. צילום דורון שקד

גרינברג הורה להגדיל את התקציב להתקנת דשא סינטטי בגנים

עדיין לא נמסר לוח זמנים מפורט ועדיין לא ידוע מה גובה התקציב החדש. השבוע פורסמו במלאבס מספר בעיות קשות בגני ילדים בעיר, הנובעות מהזיהומים במשטחי החול

פורסם בתאריך: 7.12.18 09:37

ראש העיר רמי גרינברג הודיע אתמול כי החליט להגדיל את התקציב המיועד להתקנת דשא סינטטי ולסינון חול בגני הילדים. עתה צריך לראות כיצד הדבר מתבצע בפועל משום שטרם נמסר לו"ז מסודר או גובה התקציב. בעירייה ציינו כי גרינברג הנחה להכין תכנית רב שנתית סדורה עד להשלמת התקנת המשטחים הסינטטיים בכל גני הילדים בעיר. השאלה היא גם למה הכוונה במונח רב שנתית. טרם ידועים לוחות הזמנים או התקציב הדרוש לכך, אך ההחלטה התקבלה לאחר שבוע בו פורסמו במלאבס בעיות בלא מעט גנים הנובעות מהזיהמים בחול בגני ילדים רבים.
על פי העירייה, משטחי הדשא יותקנו בחצר המשחקים בה ישתלב ארגז חול, וזאת לאור מחקרים בתחום החינוך לגיל הרך, בהם נמצא כי למשחק בחול יש תרומה בהתפתחות הילד. הדשא שיותקן בגנים יהיה בעל מקדם בלימה, איכות ספיגה (ספיגת מכה) שהיא עד גובה של 2.40 מטרים.
כזכור, השבוע דרשו בסיעת הביצועיסטים להעלות לדיון במועצת העיר את נושא תקצוב החלפת החול בגני הילדים בדשא סינטטי, שצפוי לעלות כ-4 מיליון שקלים. אורי אהד ציין כי עלות החלפה כזו בכל גן היא בסך הכל כ-20 אלף שקלים. השבוע גם ציינו הורים מגן חגב ברחוב אסף שימחוני כי הם מתכננים להשבית את הגן לאחר חופשת חנוכה בשל זיהום שנגרם בכף רגלו של אחד הילדים בגן, ולטענתם הדבר התרחש בשל החול המזוהם.

לקריאה על הבעיות הקשות בגנים של ילדה לקויית ראיה וילדה לקויית שמיעה כנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר