עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן
בניין עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן

התפשטות הקורונה בפתח תקוה: מנהלי איזורים באגף בעירייה נכנסו לבידוד, גן וכיתות נסגרו

כל מנהלי אגף הפיקוח בעירייה, פרט לאחד שנעדר מאותה ישיבה בה נכח חולה קורונה, נכנסו לבידוד. גן באם המושבות וכיתות במספר בתי ספר נסגרו גם ותלמידים ומורים רבים נכנסו לבידוד

פורסם בתאריך: 15.7.20 14:59

בתוך כך אובחנו חולי קורונה במקומות שונים בעיר. כך למשל, שוהים מנהלי איזורים באגף הפיקוח הרב תכליתי בעירייה בבידוד מאתמול יום שלישי וזאת לאחר שהתקיימה ישיבה ואחד המנהלים אובחן כחולה מואמת. בחמישי שעבר, ה-9.7, התקיימה פגישה שבועית של האגף הרב תכליתי ואתמול הסתבר שאחד המנהלים שהיה במקום הוא חולה מאומת. לאור כך כל מי שהיה איתו במגע נכנס לבידוד. אותו עובד לא חש בטוב ובמוצאי שבת הוא הופנה לבדיקות. לאחר שהגיעו התוצאות החיוביות הוא נכנס לבידוד וכך גם כל צוות הניהול מלבד עובד אחד שהיה בחופש ביום הפגישה. מלשכת דובר העירייה נמסר: "אחד הפקחים נמצא אתמול חולה. על כן בהתאם לכללים הנדרשים נבדק על אלו שבאו איתו במגע משמעותי לצורך כניסה לבידוד".

כפי שפורסם במלאבס נכנס ראש העירייה רמי גרינברג לבידוד לאחר שנפגש עם חולה קורונה. תחילה אמרו בעירייה שגרינברג אינו צריך להיכנס לבידוד לפי הנהלים החדשים, בהמשך, לאחר שהתברר מתי הופיעו התסמינים אצל חולה הקורונה הרב אליעזר וייס איתו נפגש גרינברג, הובהר כי גרינברג צריך להיות בבידוד וכך הוא עשה.

בנוסף לכך, ילד מגן פרת ברחוב מבצע חורב 2 בשכונת אם המושבות התגלה כחולה קורונה. כך פרסם גרינברג הבוקר. הפעם אחרונה בה היה הילד הייתה ביום חמישי ה-9.7, והילד לא השתתף בצהרון של הגן שמתקיים משעה 13:00. בכל מקרה, הגן נסגר. הילדים והצוות נדרשו להכנס לבידוד עד ה-23.7 כולל, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את הגן. אחים ואחיות של ילדי הגן והצוות לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים.
גם בבית ספר נתן יונתן באם המושבות התגלה תלמיד חולה קורונה בכיתה ג-2. גם במקרה הזה הכיתה תיסגר ולא ייתקיימו לימודים בכיתה הזו. התלמידים והמורה של הכיתה נכנסים לבידוד עד ה-23.7 כולל, יבצעו בדיקות קורונה ויעדכנו את בית הספר. אחים ואחיות של תלמידי כיתה ג-2 אינם רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים. יתר הכיתות ימשיכו את הלימודים כרגיל לאחר בדיקה שהבהירה כי הייתה הפרדה מוחלטת בין הכיתות בבית הספר.

במעדנייה, בתחנת דלק, בסופר, בסטודיו ובאוטובוס: פורסם מידע חדש על חולי קורונה בפתח תקוה


גם בבית ספר עמיטל התגלה תלמידי חולה קורונה, בכיתה ד' בנים. התלמיד היה בבית הספר בפעם האחרונה ב-6.7, ולאור כך בית הספר ייסגר. כל תלמידי כיתות ד' בנים והמורים של כיתות אלה צריכים להיכנס לבידוד עד ה-20.7 כולל, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר. אחים ואחיות של תלמידי כיתות ד' – בנים, לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר