גנאדי בורשבסקי, צילום פרטי
גנאדי בורשבסקי, צילום פרטי

בורשבסקי עתר נגד גרינברג: ממשיך לפרסם את שמו במקומות אסורים

חבר המועצה גנאדי בורשבסקי הגיש עתירה נוספת נגד ראש העירייה וטוען: "הוא ממשיך להפר את החוק". לשכת גרינברג: "מדובר באקט קנטרני"

פורסם בתאריך: 18.7.22 16:39

חבר מועצת העיר, גנאדי בורשבסקי, הגיש עתירה ליו"ר ועדת הבחירות האזורית בנוגע להתנהלותו של ראש העירייה, רמי גרינברג. לטענתו של בורשבסקי, גרינברג מפר לכאורה את החלטתה של שופטת ועדת הבחירות האזורית, הגב' חנה קיציס, שהתקבלה בדצמבר 2021. לפי החלטה זו, נאסר על גרינברג להמשיך לפרסם את שמו ומספרו האישי על גביי פלטפורמות כאלה ואחרות, כמו שלטי חוצות, מתנות לתושבי העיר מהעירייה וכיוצ"ב. ההחלטה בדצמבר 2021 התקבלה לאחר שחברי האופוזיציה בעיר עתרו בקשר לנושא באפריל 2021 ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן. טענת העותרים הייתה כי גרינברג מנצל לרעה את כספי הציבור ומשתמש בהם בכדי להלל את שמו בפני התושבים בעיר.

קיראו פרסומים קודמים בנושא

ועדת הבחירות: שמו של גרינברג יוסר מפרסומי עירייה וגם ממתנות וחבילות מזון

האם שמו של גרינברג יוסר מפרסומי העירייה וקולו מהמרכזיות העירוניות?

האם שמו של גרינברג יוסר מפרסומי העירייה וקולו מהמרכזיות העירוניות?

תלונה של בורשבסקי ליועמ"ש: גרינברג מממן את עמוד הפייסבוק שלו מכספי ציבור

בימים האחרונים עתר בורשבסקי בטענה כי ההחלטה שהתקבלה בדיון בדצמבר 2021 זוכה להתעלמות מצד גרינברג. לדבריו, ראש העיר מפר את ההחלטה: "עוד בדצמבר, נאסר עליו להשתמש בשם שלו והוא היה צריך להוריד לאלתר את שמו ממקומות והוא לא עשה את זה", טוען בורשבסקי. בנוסף, טוען בורשבסקי שאפילו חלה החמרה בהפרה של גרינברג: "לא רק שהוא לא הוריד, הוא עוד הוסיף את השם שלו והטלפון לעוד מקומות, והתעלם מהוועדה של בית המשפט. הוא ממשיך לכתוב את השם שלו בכל מקום על חשבונם של התושבים.  לא רק שהוא עובר על החוק הוא מציג את זה כדרך לגיטימית ליצירת קשר עם הציבור. הוא עבר על החוק ואחר כך שוב עבר על החוק בכך שהוא ממשיך עם תעמולת הבחירות שלו. אז כל עבירה שלו היא מותרת כי לדעתו ככה הוא שומר על קשר עם התושבים?!. מדובר בביזיון בית המשפט".

 

מלשכת ראש העירייה נמסר: "העירייה פועלת בהתאם להחלטת ועדת הבחירות אשר דחתה חלק מהתלונות אשר הובאו בעניין זה לפתחה. בתוך כך, פניית חבר האופוזיציה לא רלוונטית לנוכח התיקונים שכבר בוצעו על פי החלטת ועדת הבחירות וכן בשל העובדה כי רוב הפרסומים עליהם הוא מסתמך הופקו עוד בטרם העתירה. ככל שישנם תיקונים בודדים נוספים, הם מטופלים באופן שוטף. על כן מדובר בעוד אקט קנטרני של חבר אופוזיציה שכל מטרתו לצור כותרת ולהכפיש. ראש העיר עסוק בעשייה למען התושב וכך יהיה תמיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר