עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי
עו"ד עמית פינס, השופטת עירית וינברג-נוטוביץ, עו"ד ליאור דגן. צילומים: ניר קידר, אתר בתי המשפט, עזרא לוי

השופטת אישרה ארכה ושוב נזפה במפרקי הפועל פ"ת: "אשקול חיוב בהוצאות אישיות"

השופטת עירית וינברג-נוטוביץ אישרה, שוב, לעורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס חודש נוסף לעדכון בנוגע לסיום הליך הגישור מול מאיר שמיר, אך ציינה: "יש להצר על כך כי הבקשה להארכת מועד הוגשה בדיעבד ולא מראש ואף ללא כל הסבר לאיחור"

פורסם בתאריך: 21.1.19 12:46

בעוד שהליך הפירוק השני של הפועל מתקדם בקצב משביע רצון עבור אוהדי הפועל, הפירוק הראשון, זה שהתחיל לפני שבע שנים, עדיין רחוק מסיום. כזכור, פגישת גישור אחרונה שתוכננה לשבוע שעבר בין המפרקים עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, לבין הבעלים לשעבר מאיר שמיר ועורכי דינו נדחתה בשבוע שעבר, בעקבות מחלה ממנה סבל דגן.

בעקבות דחיית פגישת הגישור, שנקבעה משום מה דווקא ליום האחרון במסגרת החודש וחצי אותם הקצתה השופטת עירית וינברג-נוטוביץ למסירת עדכון, ביקשו המפרקים ארכה של חודש נוסף, עד ה-17.2. בתגובה לבקשתם של השניים ציינה וינברג-נוטוביץ: "יש להצר על כך כי הבקשה להארכת מועד הוגשה בדיעבד ולא מראש ואף ללא כל הסבר לאיחור. לגוף הבקשה, ארכה כמבוקש. ככל שלא תוגש הודעת עדכון במועד, אשקול חיוב בהוצאות אישיות".

החלטת השופטת עירית וינברג-נוטוביץ

החלטת השופטת עירית וינברג-נוטוביץ

זו לא הפעם הראשונה בה נוזפת השופטת בשניים. לפני כחודשיים ובעקבות פנייה של "ספורט מלאבס" בעקבות אי מסירת עדכון על ההליך במשך כשלוש שנים, הורתה וינברג-נוטוביץ' למפרקים לספק עדכון תוך חמישה ימים, אך השניים לא עמדו גם במועד זה. "למרות החלטתי מיום 21.11.18, לא הוגשה הודעת עדכון. המנהלים המיוחדים יגישו הודעת עדכון לאלתר, בצירוף הסבר מדוע אינם מקיימים החלטות בית המשפט", נכתב בהחלטת השופטת ב-28.11.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר