התקרית במשחק נערים א': הקוון לא דיווח כי הוא אחיו של שחקן רמת גן (וידאו)

באיגוד השופטים טוענים כי הקוון ניסן נמני לא הצהיר כי הוא קרוב משפחתו של השחקן, גם לאחר ששובץ. לאחר המשחק הוגש דוח שיפוט קשה כנגד שתי הקבוצות. אביו של שחקן הפועל, יוגב איטח, טוען: "שחקן רמת גן קילל את הבן שלי, אנחנו לא נוותר". יחיאל: "עשינו בדק בית, נשקול לערער"

פורסם בתאריך: 24.12.20 20:23

לאחר העונשים שספגו הפועל פתח תקוה והפועל רמת גן בגין האירועים החמורים במשחק נערים א' בין הקבוצות ביום שבת, כעת מתבררים פרטים נוספים. הקוון במשחק, ניסן נמני, הוא אחיו של שחקן הפועל רמת גן, ולא דיווח על כך בהתאם להנחיות איגוד השופטים. תלונה בנושא כבר הועבר מאיגוד השופטים אל תובע ההתאחדות, שיכריע לגבי הצעדים כנגד נמני. כעת לא ברור מה תוקפו של דוח השופט, בעקבותיו ספגה הפועל את העונשים.

צפו בסרטון מהאירועים:

מי שמציג גרסא אחרת לאירועים מזו שהציג השופט בדוח המשחק הוא יוגב איטח, אביו של שחקן הקבוצה, שלו, שנכח במגרש בזמן האירועים. "היה משחק מאוד טעון", מספר איטח. "מתחילת המשחק השחקנים של רמת גן ניסו להוציא את השחקנים שלנו מהכלים. עוד בשריקת הפתיחה, אחד השחקנים שלהם, שגם קיבל כרטיס אדום, אמר לבן שלי 'יא בן זונה, אני אתן לאחותך למצוץ לי'".

עוד הוסיף איטח: "בדוח של השופט היו חמש האשמות כוזבות כלפינו – הראשונה, שהעימות התחיל מזה ששחקן שלנו עשה עבירה על שחקן שלהם – הפוך, העבירה הייתה של שחקן של רמת גן. ההאשמה השנייה – ששחקן שלנו לא נתן לחדש את המשחק, גם כאן המצב הפוך, שחקן שלהם לא נתן לנו לחדש את המשחק. לאחר מכן הוא טען ששחקן שלנו קיבל אדום לאחר שכבש את השער, אלא שהשחקן שקיבל אדום לא כבש שער העונה בכלל ובטח לא במשחק הזה. לגבי סוף המשחק – השחקנים שלנו חגגו על קו האמצע, אכן שרו שיר של אוהדי הפועל שכולל את המילים 'על הזין שלנו כל הליגה'. אני ודורון רז נכנסנו פנימה וביקשנו שיילכו לספסל לחגוג, ניתן לראות את זה בסרטון".

לגבי אירוע הקריאות הגזעזניות אומר איטח: "בנקודת הזמן שבה השופט טען שהיו קריאות גזעניות, שחקן שלהם עמד מול הספסל שלנו, בתוך שטח המגרש, וקילל את שחקני הספסל שלנו, בזמן שעל הספסל שלנו יש שחקן ממוצא אתיופי. כאן השופט טען שהיה אירוע גזעני. מי אמר שזה לא שחקן שלהם שאמר את הדברים הגזעניים? הרי השופט בעצמו כתב שהייתה התגודדות, אז מדוע הוא קבע שזה שחקן שלנו ולא שחקן של רמת גן? השופט בכלל טען שהוא לא שמע את זה, אלא הקוון הפנה את תשומת ליבו, אלא שהקוון הוא בכלל אח של שחקן סגל ברמת גן. אנחנו שוקלים בחיוב להגיש ערעור על ההחלטה ולא נוותר".

מנכ"ל הפועל, אבי יחיאל, אמר: "עשינו בדק בית רציני ונשקול לערער על החלטת בית הדין. יש לנו כבוד רב לאיגוד השופטים וההתאחדות אבל יש פה מספר דברים שנויים במחלוקת שצריך להמשיך לבדוק. לעולם לא נטאטא דברים מתחת לשטיח, אך יחד עם זאת לא ניתן לאף גורם להכפיש את שמנו לשווא".

יו"ר איגוד השופטים, יריב טפר, מסר בתגובה: "בדקנו את הנושא ולצערי זה נכון. יובהר שעוזר השופט לא הצהיר על כך כנדרש בתחילת העונה ואף לא בטרם המשחק ולאחר ששובץ למשחק. אנחנו נעביר הענין לטיפול משמעתי בהתאם לתקנון המשמעת של איגוד השופטים. אנו רואים זאת בחומרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר