רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן
רמי גרינברג. צילום: זאב שטרן

עירייה בקשיים: לא תעביר את ההקצבות עליהן התחייבה לעמותות הספורט

העירייה העבירה עד עתה רק כרבע מההקצבות לעמותות הספורט בעיר, ובגלל מצבה הכלכלי לא ידוע מתי והאם תעביר את היתרה. רמי גרינברג ייפגש בקרוב עם ראשי העמותות

פורסם בתאריך: 1.7.20 15:38

עיריית פתח תקוה לא תעביר בקרוב את ההקצבות לאגודות הספורט בעיר, הקצבות לשנת 2020 עליהן התחייבה ונלקחו בחשבון בתקציבי הקבוצות לתשלום משכורות והוצאות נוספות. לא נמסר מהעירייה מתי יועבר התקציב, כאשר ידוע למשל שעונת הכדורגל הנוכחית מסתיימת בשבועות הקרובים, והקבוצות אמורות להגיש תקציבים ובטוחות לעונה הבאה.

יצוין כי כפי שפורסם במלאבס, בוטלו בשנת הלימודים הקרובה הסעות לתלמידי חינוך מיוחד שאינם עומדים בקריטריון מרחק, הסעות אשר העירייה סיפקה לילדי העיר במשך שנים רבות. כמו פרסמנו במלאבס השבוע הקלטה של שיחה בה נשמע סגן ראש העירייה צדוק בן משה, אומר לתושבת ש"יש גירעון של 130 מיליון, המצב קטסטרופה".

סגן ראש העירייה בשיחה עם תושבת: "יש גירעון של 130 מיליון שקלים, המצב קטסטרופה" | האזינו

במחאה על ביטול ההסעות על ידי העירייה: הורי החינוך המיוחד הפגינו שוב | וידיאו

באגודות הספורט בעיר כועסים על העירייה, שהעבירה עד עתה רק רבע מההקצבות. באגודות הדגישו שיש להן התחייבויות לעובדים והחלטת העירייה היא מכה קשה עבורן.

מלשכת דובר העירייה נמסר בתגובה: "עיריית פ"ת כמו כל הרשויות בארץ, נפגעה כתוצאה ממשבר הקורונה ועל כן, עד כה עמותות הספורט קיבלו רק רבע מהיקף התמיכות כפי שנקבע בטרם החל המשבר. לאור הדוחק שהמשבר גרר בכלל הרשויות בישראל, על פי פקודת העיריות לא ניתן לחלק את שאר התמיכות ובהתאם לכך ראש העיר יכנס פגישה עם מנהלי העמותות כדי לשקף את המצב ולהעלות פתרונות להמשך. נציין כי ראש העיר מקדם בימים אלו תכנית התייעלות ברשות אשר במסגרתה קיצץ גרינברג בשכרו וכן קוצץ שכר העובדים. בנוסף, ספקי העירייה התבקשו להפחית חמישה אחוזים מהתשלום השוטף ובמקביל העירייה פועלת לגיוס כספים ממקורות חוץ. זאת מתוך מטרה לצמצם את הדוחק שנוצר, לשמור על טיב רמת השירות לתושבים וגם לאפשר חלק מהתמיכות. ראש העיר, רמי גרינברג, עם כניסתו לתפקיד פעל כדי להעלות באופן משמעותי את התמיכות לעמותות הספורט לצד סבסוד המתקנים העירוניים והשימוש באיצטדיון. העירייה הקימה מגרשי אימונים לקבוצות במוקדים שונים בעיר ושדרגה את הקיימים לרווחת הקבוצות וחובבי הספורט בכלל. בשנתיים האחרונות נעשתה מהפכה בספורט ואנחנו מאמינים שלאחר שנצלח את המשבר, עם שאר הרשויות שנמצאות במצב דומה, נוכל להחזיר את התמיכות להיקפן המקורי ואף מעבר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. תושב

    לא הבנתי את הקשר בין שבר הקורונה לגרעון התקציבי הענק של העיריה. צריך לבדוק ממתי החל הגרעון, והאם זו תוצאה של התנהלות כושלת של הנהלת העיריה.

  2. הרוזן

    התשובה הנכונה זה קיצוץ בשכר של העובדים וכן פיטורי עובדים מכיון שיש בעיריה אבטלה סמויה, וכ קיימת שיטה חבר מביא חבר

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא דברי זלזוח בפי אבל רק אמת.
    שנים שיחקתי בליגת קריקט בארץ בלי שום עזרה מהעירייה ומכל גורם אחר. הוצאנו כסף מכיסינו ואנחנו לא אנשים עשירים. חוץ מזה כדורגל בארץ ממש ממש לא מעניין.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שבת שלום ראש העיר מר רמי גרינברג אתה ממשיך את ראש הממשלה איפו הכסף של המיסים אתה באמת עושה סדר עים המשכורות של הבחירים אבל ביכיית

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר