ניב טל. צילום: זאב שטרן
ניב טל. צילום: זאב שטרן

ניב טל לאוהד הפועל בתגובה בפייסבוק: "יא חתיכת אנאלפבית, הקבוצה נראית כך בגלל טיפוסים כמוך"

המנהל הספורטיבי של הפועל הגיב בחריפות לאוהד אשר ביקר אותו בעקבות הראיון ב"ספורט מלאבס": "אם מנהל הפורום לא יבעט אותך בבעיטה בתחת מחוץ לפורום, לא יצמח פה דשא גם כאשר יגיע הכסף", כתב טל. האוהד, מני ויינשטיין, אכן הורחק מהפורום, ודורש מטל התנצלות על דברים נוספים שכתב

פורסם בתאריך: 12.2.20 13:16

התקופה הרעה שעוברת על הפועל פתח תקוה בצד המקצועי, גולשת שוב לפורום האוהדים. במסגרת התגובות לראיון שפורסם ב"ספורט מלאבס" אתמול (שלישי) עם ניב טל, התבטא בחריפות המנהל הספורטיבי כנגד אחד האוהדים, לאחר שאותו אוהד הגיב לפוסט של הכתבה.

"ניב טל היקר. אמרת שאתה שלם עם הרכש והתחזקנו, אז תבחר אחת מתוך שתי האפשרויות, או שאתה גונב דעת או שאין לך מושג בכדורגל (כנראה בגלל זה הקבוצה נראית כך)", כתב האוהד מני ויינשטיין בתגובה לפוסט השיתוף של הכתבה. טל הגיב לויינשטיין: "תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב יא חתיכת אנאלפבית, הקבוצה נראית כמו שהיא נראית בגלל טיפוסים כמוך, אתה מכניס אנרגיות שליליות לתוך המועדון כל הזמן, אני יודע שאתה כותב הודעות רעות לשחקנים בפרטי ולחלקם זה מוריד את הבטחון, לצערי זה דור שנמצא הרבה ברשתות החברתיות ומוציא מפרופורציה טיפוסים כמוך, אבל אם מנהל הפורום לא יבעט אותך בבעיטה בתחת מחוץ לפורום, לא יצמח פה דשא גם כאשר יגיע הכסף".

גם קפטן העבר של הפועל, בני קוזושווילי, הגיב בשרשור. "ידידי, אתה נושא בתפקיד", כתב קוזו לניב טל. "לא משנה מה יאמרו לך, בחיים אתה לא צריך לענות בצורה כזו. ההתבטאות שלך לא במקומה, בטח לא כנושא תפקיד ובטח לא כלפי אוהד ותיק כמו מני. זה מה שמבדיל בינינו לבין האוהדים. ודבר השני, הטעויות לא בהכרח מעידות על אי השכלה, אלא יכולות לנבוע מדיסלקציה שגם אנשים משכילים וחכמים מאוד יכולים ללקות בה".

יש לציין כי בהמשך נמחקה מהפוסט תגובתו של ויינשטיין, שלא ביוזמתו, ובעקבות כך גם התגובות של טל ואוהדים אחרים. ויינשטיין גם נחסם מלצפות ולהגיב בפורום האוהדים. "הודעתי לניב טל שיש לו 24 שעות להעלות בפורום התנצלות להסתה הפרועה שלו, או הוכחה לכך שפניתי לשחקנים בקבוצה, דבר שלא היה ולא נברא", אמר ויינשטיין. "והיה ולא, ייצא אליו מכתב מעורך דיני כולל תלונה במשטרה על הסתה. המצפון שלי נקי".

לשאלת "ספורט מלאבס" האם ראוי שבעל תפקיד במועדון יתבטא כך בפורום האוהדים, השיב טל: "ראוי או לא ראוי, אם רוצים לפתור את הבעיות האמיתיות של המועדון הזה צריך להתחיל לדבר עליהן".

תגובת הפועל פתח תקוה תובא לכשתתקבל.

כזכור, לפני כחודש וחצי התבטא מנהל מחלקת הנוער של המועדון, איציק כהן, בתקיפות כנגד אוהד אחר של הקבוצה. בין היתר כתב אז איציק כהן לאוהד: "רוב החברים בפורום לא סובל אותך פה, אנשים לועגים לך. אנשים בזים לך. אתה פאתטי, משועמם, מתוסכל וממורמר". בתגובת הפועל אז נכתב כי "הפועל פתח תקוה מבהירה כי עובדי המועדון לא צריכים להתבטא כך, ולכן התגובות נמחקו על ידי איציק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שיר

    אתם פשוט צהובון ולא יותר מזה. להתחיל לדווח על התכתבות ברשת החברתית…. רמה נמוכה מאוד.
    היה עדיף אם הייתם מתעסקים בעיתונות אמיתית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האוהד רוצה ליראות תוצאות מעודדות ולא שמחליפים חרה בחרה אחר ובסוף נימצא עצמנו בליגה א שמישם ממש קשה לעלות וכמו שאיל לחמן אמר בדרבי שאנחנו לא שוים אפילו ליגה ב אז חומר למחשבה כשמצרפים שחקנים

  3. ותיק אמיתי

    ניב טל תבין משהו היית שחקן לא רע נתת איזה שנתיים יפות וזהו אני פונה אלייך תשים את המפתח זה גדול עלייך עם כל הכבוד אלייך הפועל פ"ת זה אמפריה ואנחנו צריכים פה שם קצת יותר רציני הקבוצה נכשלה תראה איך שיחקנו בדרבי זה בושה אני אוהד הפועל 30 שנה לא ראיתי דבר כזה מאז ימי גיא לוי אין הגנה אין קישור קבוצה בלי הרתעה אני יגיד לך משהו ניב עם תישאר גם קהל לא היה עם אתה אוהב את הקבוצה תעזוב כי בקצב הזה שנה הבא אתה תמכור 100 חברי העמותה במקרה הטוב והתפקרות של הקבוצה תהיה רשומה על שמך.

  4. יפתח

    ניב…תקרא מה קוזו כתב…לא בושה ללמוד מאחד שהוא כמו אל בשבילנו האוהדים…הוא תרם לנו "קצת" יותר ממך…גדל במועדון…יש לו "קצת" יותר הופעות ממך…והיה שחקן "קצת" יותר טוב ממך…בחיים לא ענה לאוהד בצורה כזו…תמיד שמע אותנו השפיל מבט והחזיר לנו על המגרש…עכשיו אתה מבין למה הוא כמו אל בשבילנו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר