חברי קהילת שווים בפתח תקוה השבוע צילום קהיל השווים

יצאת נגיש: קמפיין מיוחד להנגשת מקומות בילוי בפתח תקוה

קהילת "השווים" בפתח תקוה יצאה בקמפיין חדש לקידום מודעות לנגישות במקומות תרבות ובילוי בעיר. אורן בוקס, שבגיל 18 נפגע בתאונת אופנוע קשה, מספר מה הוא חווה כשהוא רוצה לצאת לבלות בעיר

פורסם בתאריך: 3.1.22 17:45

"יצאת נגיש": קהילת "השווים" בפתח תקווה יצאה בקמפיין חדש לקידום מודעות לנגישות במקומות תרבות ובילוי בעיר. ביום ראשון השבוע יצאו חברי הקהילה לסייר במוקדי הבילוי בפתח תקוה ולפרגן לעסקים על רצון טוב לנגישות ואפשרות צריכת תרבות לכל צעיר וצעירה, ללא מכשולים.

הקמפיין נועד לקדם תרבות שווה בתוך העיר, ולפרגן לעסקים על רצון טוב לנגישות ואפשרות צריכת תרבות לכל צעיר וצעירה, ללא מכשולים. "הנגשת מסעדות, חנויות ומרחבים ציבוריים הוא תחום שנמצא בשיח זמן רב. אך עד שעסקים בישראל לא יפנימו את חשיבות העניין ללא כל קשר לחקיקה, ואת העובדה שעם הנגשה הם מרוויחים עוד 20% מהאוכלוסייה כלקוחות, אנשים עם מוגבלויות ימשיכו להיתקל במכשולים במקומות שהם לא אמורים להיות", אומר אורן בוקס, חבר קהילת השווים בעיר.

אורן בוקס ואביו מתוך צילומי הסרטון

אורן נולד כאדם ללא מוגבלויות, ובגיל 18 עבר תאונת אופנוע, שלאחריה נותר עם פגיעה מוחית. לאחר שנתיים בהן היה בתרדמת, התעורר אורן למציאות שלא הכיר. "כיום, בכל פעם שאני חושב להגיע למקום חדש, אני צריך להתקשר למקום ולשאול מיליון שאלות, כדי להבין אם המקום הזה מסוגל לתת לי שירות והאם אני יכול להיכנס אליו בכלל", הוא מסביר.

 

בראשון השבוע כאמור יצאו חברי הקהילה וצעירים.ות נוספים.ות לסיבוב במרכזי הבילוי בפתח תקוה והעניקו את תווי "יצאת נגיש" למקומות הבילוי הנגישים. החבורה הסתובבה בין עשרות מקומות בילוי בעיר, ובהתאם למספר קטגוריות מרכזיות, פירגנו לעסקים שנכללו בהם מרכיבי נגישות. לאחר מכן המשיכו לפאב ה-patricks, להקרנה של סרטון בסגנון "סליחה על השאלה" שהפיקו לאחרונה. את היום חתמו חברי הקהילה בהופעת סטנדאפ של הקומיקאי אופיר דהן.

את הקמפיין מובילים קהילת "השווים", הפועלים בשיתוף 'החממה' מרכז צעירים פתח תקוה ורשת קהילות בני מקום. קהילות בני מקום במרכזי הצעירים, מקיימות חיי קהילה משימתיים בהן החיבור והעשייה צומחים מתוך הקשר המיוחד של בני המקום לישוב בו גדלו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר