מדור צרכנות

טסט ראשון: מזל טלבי לוי בודקת עבורכם מוצרים חדשים

תכשיטים בעיצובים רומנטיים, יין קליל לערב אהבה וקולקציית הלבשה תחתונה ייחודית וחושנית

פורסם בתאריך: 6.2.20 12:08

מארז וולנטיין של ללין. צילום יח"צ

Laline משיקה את קולקציית ROSES WILD במהדורה מוגבלת מעוצבת בגווני אדום וורוד, המסמלים את חג האהבה בניחוח ורדים רעננים ונגיעות מעודנות של אפרסק, משמש ומאסק. בקולקציה קרם קצפת פרחוני, טבליות קרמיקה מבושמות וכרית ריח. בשורה התחתונה: "שימו לב למבצע 50 אחוז הנחה על כל המוצרים".

מחיר: 19.90-379.90 שקלים

 

לקראת יום האהבה ויום האישה הבינלאומי, יקבי כרמל משיקים את SPARKLING BUZZ רימון – יין קליל, נגיש וארומטי בסגנון מוסקטו ד'אסטי האיטלקי, בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת בנגיעות רימון. בשורה התחתונה "לבילוי של ערב רומנטי".

מחיר: 25 שקלים

ליפגלוס פרינסס. צילום יח"צ

גם חברת סקארה מציעה לרגל יום האהבה את קולקציית פרינסס. סדרת ליפגלוסים מעוטרת בלבבות ובכיתוב: lovely princess. בשורה התחתונה "בגודל מיני".

מחיר: 9.90 שקלים

טבעת ציפוי זהב משובץ פנינה מתורבתת. צילום אפרת אלון שמרי

מגנוליה מציגה קולקציית תכשיטים בעיצובים רומנטיים, העשויים מכסף או מציפוי זהב צהוב או  מציפויי זהב אדום – לרגל הולנטיין דיי. בקולקציה תכשיטי לבבות, תכשיטים אופנתיים שמשלבים ציפויי זהב צהוב או ציפויי זהב אדום וכסף 925. בשורה התחתונה "כל אחת תשמח לקבל".

מחיר: 125-399 שקלים

 

גם יקב סגל מצטרף לחגיגה ומשיק את רוזה מסדרת מרום גליל, בציר 2018 העשוי מענבי הכרמים הגלילים של היקב. היין עבר השרייה קצרה על קליפותיו על מנת לשוות לו את הצבע הוורוד בהיר. בשורה התחתונה "יין קליל לערב רומנטי".

מחיר: 30 שקלים

Triumph tempting lace. צילום יח"צ

טריומף מציג קולקציית תחרה ייחודית וחושנית לולנטיינ'ס. בין הפריטים חזיות פוש אש ומיני מייזרים, חזיות עם ריפוד וללא ריפוד, תחתונים בגזרות שונות ומחטבים. בשורה התחתונה "את הכי יפה כשנוח לך".

מחיר: 69.90-399.90 שקלים

שמן לשיער. צילום יח"צ

מותג טיפוח השיער המקצועי Kérastase, משיק את שמן השיער האייקוני Elixir Ultime במהדורה מוגבלת לקראת הוולנטיין דיי: Elixir Rouge בצבע אדום עמוק ו-ROUGE בניחוח משכר וממכר. הפורמולה מעניקה מראה שיער בריא יותר, מוזן, מלא ברק ורך למגע. בשורה התחתונה "מתאים לכל סוגי השיער".

מחיר: 149 שקלים

 

חברת אפריל השיקה מוצרים חדשים: פודרה פיניש אוניברסלית דחוסה במרקם אבקתי המתאימה לכל גווני עור הפנים. מיועדת לקיבוע האיפור וספיחת השומן מהעור. וסדרת צלליות Eyeshadow Roll-On, בגוונים הבהירים למראה זוהר. בשורה התחתונה "למראה מואר ובלתי נשכח".

מחיר: 55-59 שקלים

Revlon Super Lustrous Matte. צילום יח"צ

REVLON השיקה שבעה גוונים חדשים בעלי גימור מאט המצטרפים לסדרת השפתונים האייקונית  Super Lustrous. השפתונים החדשים בעלי מגע רך וכוללים את אותה נוסחה ייחודית המבטיחה כיסוי לשפתיים ליום או ללילה. בשורה התחתונה "עשירים בלחות".

מחיר: 49.90 שקלים

איתן מסדרת אסמלבאז'. צילום יח"צ

יקבי ברקן משיק לרגל ה-Valentine’s Day את "איתן" מסדרת אסמבלאז', בציר 2016. צבע היין בורדו עמוק עם שוליים סגלגלים והוא מציג ארומות שזיף שחור, פירות יער טריים, בצירוף נגיעות תבלינים מתקתקים ונגיעות עץ אלון קלוי.

מחיר: 60 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר