עו"ד אלון וולקוביצקי. צילום זאב שטרן
עו"ד אלון וולקוביצקי. צילום זאב שטרן

יהיה פיצוץ: "לפני שאלון נכנס לאח הגדול הוא עשה דוקטורט על שוברים שתיקה"

בין הדיירים החדשים בבית האח הגדול נמצא גם תושב העיר, עו"ד אלון וולקוביצקי, חבר בפרלמנט של מלאבס, בעל דיעות ימניות. החברים הקימו מטה בו פעילים 20 אנשים. את הכלבה האהובה הוא השאיר אצל אביו שמדגיש: "אני אמרתי לו לא להיכנס"

פורסם בתאריך: 16.2.20 12:47

אלון וולקוביצקי, עורך דין מפתח תקווה, נכנס אתמול (מוצאי שבת) לבית האח הגדול. יחד עם משתתפים נוספים. וולקוביצקי הוא עורך דין, תושב פתח תקוה, רווק בן 47. הוא מוכר בעיקר בזכות פעילותו הפוליטית לטובת הליכוד. וולקוביצקי משתתף קבוע בפאנל הפרלמנט של עיתון ואתר מלאבס. בדף הפייסבוק של האח הגדול נכתב לגביו, "רווק כבר עשרים שנה וצמוד לכלבתו צינה שהיא אהבתו הגדולה … אלון פעיל פוליטית, פטריוט שמעולם לא ביקר בחו"ל כי אין יפה כמו ארץ ישראל".

בסרטון שפרסם וולקוביצקי אתמול, הוא ציין את כניסתו לבית האח הגדול. "בעוד מספר שעות אני נכנס לבית האח הגדול", אמר, "מי שמכיר אותי יודע שהנושאים שקרובים לליבי הם חיילי צה"ל ואהבת ישראל. אני גאה להיות ליכודניק ואוהב את ראש ממשלת ישראל. אנו נמצאים שבועיים לפני בחירות, שלדעתי אלו הבחירות הגורליות ביותר שהיו אי פעם. אני אתגעגע אליכם ולקרובים אלי, ולכלבה שלי האהובה שהיא חלק ממני. אני מקווה לא לאכזב אתכם ולא לאכזב את עצמי. אני מאוד אודה לכם אם תתמכו בי ותעזרו לי. אני מקווה שאצליח להישאר אני ולהיות חבר טוב ולהיות רגיש וקשוב ולא לאכזב אף אחד. המון תודה".

חבריו של וולקוביצקי בעיר כבר הקימו סוג של מטה, שמטרתו לקדם אותו ולהשאיר אותו בבית כמה שיותר. זיו כהן, מנהלת המטה של וולקוביצקי, סיפרה למלאבס: "אלון הוא חבר ממש טוב ובמשך הרבה שנים הוא ניסה להיכנס לתוך הבית ועכשיו יש לו הזדמנות. הוא היה אמור להיכנס בשלב הראשון, אך זה לא יצא לפועל ולפני שבוע וחצי התקשרו אליו וביקשו ממנו להצטרף. הוא ביקש ממני עזרה ואמרתי שבשמחה אעזור לו בכל מה שצריך. זה לא קשור לדעות הפוליטיות, מאחר ואני נמצאת בצד השני של המתרס. אלון יש לו הרבה מה לתת ולהעניק, החל מהאופי שלו, האישיות והחברים הרבים שיש לו"
מה זה אומר להיות מנהלת המטה?
"זה אומר לקבוע את האסטרטגיות על מנת שנוכל להשאיר אותו כמה שיותר בבית ועד הגמר והפרס הגדול. אנחנו צריכים לדאוג למצביעים, לתמיכה וליצור קמפיין שיעבור מהדחה להדחה. ההדחה הראשונה היא ב-29.2 יומיים לפני הבחירות שהמטרה שלנו שהוא לא יעמוד כלל להדחה. יש לו המון כוח בחוץ, החל מסיעת הליכוד בארץ וחברים בעיר. במטה המצומצם יש כ-20 חברים, בני משפחה ואנשים פוליטים".
מעלים מסוק?
"אנחנו מתכננים, זה הכל עניין של תקציבים ואני מקווה שנגיע לזה".
גם אלינור שטורם נרתמה לפעילות. "אנחנו מנהלים ביחד את קבוצת הוואטסאפ שהקמנו מזמן וקראנו לה 'האמת בפרצוף'. יש לנו אותו ראש וכחברים טובים אנחנו אוהבים לשים לאנשים את האמת בפנים ולא אוהבים לקקנים וצבועים. אנחנו מאוד מחוברים לאדמה ומגיעים ממשפחות של ניצולי שואה. אלון, אם מישהו מדבר משהו לא במקום נגד המדינה או נגד החיילים זה מכרסם בו. כשהציעו לו להשתתף באח הגדול, הוא בהתחלה מאוד התלבט ובשלב כלשהו הוא החליט ששווה לו לנסות. הוא עבר מספר מיונים וזה התחיל להתקדם והם נכנסו ממש לתחום האישי שלו והם גילו את האדם שהוא. הוא אדם איכותי ותמיד הולך עם האמת שלו, הוא חריף וחד מוח ומה שהוא אומר, זה מה שהוא חושב. הוא ימני אחד מול כל השמאל וזה לא דבר פשוט ואנחנו גאים בו ורוצים שיצליח".
יצחק וולקוביצקי, אביו של אלון, אמר למלאבס: "אלון נכנס לתוך הבית על מנת לגרום לשינוי, על מנת לעלות את התודעה לגבי עם ישראל, להסביר למה המקום הזה חשוב לנו. אבא שלי ישב פעמיים בכלא האנגלי, על היותו ציוני, משהו שהוא בכלל לא דיבר על זה לאורך השנים ולכן חשוב לאלון לשמר זאת. המשפחה מצד אשתי הושמדה לגמרי בפולין והוא מבין למה המקום הזה יקר לנו. הוא גדל על הסיפורים האלה והוא הלך לעשות תיקון, לפני שהוא נכנס לבית הוא עשה דוקטורט על 'שוברים שתיקה' והידע שלו הוא כל כך רב ואין סופי".
מה אתה חושב על הכניסה שלו לבית?
"אני אמרתי לו לא להיכנס לבית, כי החדשים שנכנסים הם בשר תותחים. כולם בבית חברים של כולם והוא נכנס שכולם נגדו וכל מה שהוא אומר מתנפלים עליו, אבל הוא לא דופק חשבון ואומר מה שיש לו להגיד".
מה עם הכלבה?
"הוא השאיר לי לשמור על 'צינה' ואני מבלה את רוב היום והלילה מול 'האח הגדול' רואה אותו מסתובב בבית כמו אריה".
צביקה שטרן, חבר של אלון, מוסיף: "אלון הוא קודם כל אדם מאוד ציוני, איש שאוהב את ארץ ישראל השלמה וזה בוער בו. הוא איש ישר. אני קורא לו אנציקלופדיה מהלכת ויש לו ידע שלא ייאמן, הוא איש מדהים, עורך דין מבריק ואני כולי תקווה שהוא יגיע לגמר וגם אם לא, אני עדיין אוהב אותו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר