צרכנות - צילומים יח"צ חו"ל, יעל האן, יח"צ, רונן מנגן, אייל קרן, באדיבות דואר ישראל

טסט ראשון: מזל טלבי לוי בודקת עבורכם מוצרים חדשים

חג אביב שמח: בולים לפסח, בונבוניירות בטעמים ויינות מעולים

פורסם בתאריך: 2.4.20 12:50

קופסת הההפתעות. צילום באדיבות דואר ישראל

השירות הבולאי בדואר ישראל מציע שני מארזי שי לגילאי 4-10 בכל אחד לפחות 16 מוצרים ואקססוריז בהם: הגדה של פסח לילדים, גיליון "הבול שלי", צמידי בנדז, משחק צבי נינג'ה, בובות לאיסוף, מדבקות בוב ספוג ועוד. בשורה התחתונה "להזמין באתר הדואר".

מחיר: 39.90 שקלים

ממרחים מתוקים על בסיס טחינה של "אחוה". צילום יעל האן

"אחוה" משווקת לחג ממרחים מתוקים מבוססי טחינה גולמית: שומשום ושוקולד, שומשום עם סילאן, שומשום עם דבש ושומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר. הטחינה משומשום מלא. בשורה התחתונה: "מתאים למריחה על כריך או מצה או כנשנוש עם כפית".

מחיר: 9.90-11.90 שקלים

רזרב גולד קברנה – יקבי ברקן. צילום יח"צ

יקבי ברקן, משיק לקראת חג הפסח הקרב מהדורה מיוחדת לסדרת רזרב"Reserve Gold Edition"  בציר 2017. היין מושק מענבי קברנה סוביניון אשר גדלו בכרם בן זמרה והתיישן בחביות עץ אלון. בשורה התחתונה: "תענוג".

מחיר: 40 שקלים

בושם אייקון של GA-DE. צילום יח"צ חו"ל

GA-DE משיק בושם חדש ICON PRIVATE 02. תו ברגמוט איטלקי, בשילוב אפרסק ואגס. מרכיבי הבסיס בעלי גוונים של פצ'ולי ומאסק, שזורים בתווים עציים קטיפתיים של אלגום וארז. בשורה התחתונה "גם בבית צריך להתבשם".

מחיר ל-50 מ"ל: 219 שקלים

חלב גוף של סבון. צילום רונן מנגן

SABON משיקה לרגל החג קולקציה אביבית חדשה – "Floral Bloom”, בהשראת פרחים צבעוניים. כולל פילנג גוף, סבון נוזלי על בסיס שמנים, קרם לחות לידיים ולרגליים, ניחוח לחדר ועוד. בשורה התחתונה "פנקו את עצמכם".

מחיר: 30-249 שקלים

תירוש לבן – יקבי כרמל. צילום אייל קרן

יקבי כרמל משיקים את יין תירוש באריזות מגודלת של 1.2 ליטר לתירוש אדום ולבן. התירוש מיוצר מ-100 אחוז ענבים טריים וללא תוספת מים וסוכר וללא חומרים משמרים. בשורה התחתונה "על השולחן, לא רק בפסח".

מחיר: 20 שקלים

בונבוניירת מרסי. צילום ליימן שליסל

ליימן שליסל מציעה לחג מהדורה חגיגית, מיוחדת וכשרה של בונבוניירת מרסי במבחר גדלים וטעמים. הבונבוניירות מכילות אצבעות שוקולד מובחר במגוון טעמים, עטופות בנפרד, באריזות מעוטרות. בשורה התחתונה "לפנק את מי שאוהבים".

מחיר: 19.90-39.90 שקלים

בושם אדום של DSQUARED2. צילום יח"צ

בית האופנה האיטלקי DSQUARED2 משיק נשים בניחוח חדש: DSQUARED2 RED WOOD. נפתח בתו של פלפל ורוד, נגיעות של חמוציות, ממשיך בתוו של ליצ'י ורד ומגנוליה ומסתיים בתווים של עץ ארז וענבר.

מחיר למאה מ"ל: 369 שקלים

ממרחי צ'וקטה. צילום עמית שטראוס

לרגל החג שוקולד למריחה צ'וקטה במהדורה כשרה לפסח. בסדרה צ'וקטה שחור לבן של קרם חלב וקרם אגוזי לוז וקקאו, צ'וקטה ממרח אגוזי לוז וקקאו חלבי וצ'וקטה ממרח אגוזי לוז וקקאו פרווה. בשורה התחתונה "טעים על מצה".

מחיר: 8.90-1.90 שקלים

בצק של חברת פלפוט. צילום סטודיו פלפוט

חברת פלפוט משיקה מוצרים שיתאימו גם לבידוד, ביניהם MALLO – בצק רך בטכנולוגיה מיוחדת, Lots a Loops – יצירת אביזרים ותכשיטים חדשים ומעוצבים בשיטת אריגה קלה, Foam Alive – חול הקסם למשחק, ההיירדוזיות – ליין הבובות עם תסרוקות מוטרפות ועוד. בשורה התחתונה "פסח בלי אפיקומון, זה לא באמת פסח".

מחיר: 19.90-199.90 שקלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר